Nog meer mensen die vandaag gaan testen? Ik zou eigenlijk weer even aan de pil gaan omdat we een drukke periode in ons leven hebben en moest vanmiddag bij de apotheek de pil ophalen. Maar nu heb ik ngsteeds geen NOD. Normaal kan ik het op het tijdstip altijd uit rekenen maar deze keer niet. Ga dus maar eerst even langs het kruidvat ipv de apotheek. De artsen waren net bezig met onderzoeken omdat ze dachten dat er iets mis was met me. Nou ik laat het jullie weten als ik vanmidaag getest heb. Groetjes Kim
Succes! Het blijkt iig een goede dag te zjin om positief te testen! In NOD juni hebben 3 meiden vandaag positief getest dus wie weet....
Gefeliciteerd Debie. Hartstikke leuk voor je. Ik moet zo nog even een test halen. Ga zo nog even boodschappen doen en daarna haal ik gelijk een test. Heb wel een beetje krampjes gekregenmaar dat kan natuurlijk ook van het idee komen. Ik schrijf vanavond wat ik getest heb. Groetjes Kim
Heel veel succes meid! Ook hier wordt er voor je geduimd, dus daar kan het niet aan liggen Spannend.....