Lief allemaal Ik heb besloten toch nog even te wachten. aangezien ik krampjes heb gekregen vanmiddag dacht ik ik zie het morgen wel. morgen niks..... dan rennen voor een test te halen. hahaha. dus nog even een dagje door duimen bedankt meiden groetjes Kim
Nou vanmorgen weer niks. En ook geen krampen meer. Ik naar mijn werk gegaan. Na mijn werk naar de Etos geraced en testje gehaald. NEGATIEF. Snap er niks meer van. Ben altijd stipt op tijd en nu in een keer niet. Misschien krijg ik mijn dagen nog of misschien nog geen hormoon aangemaakt. Wat nu? Nog en paar dagen wachten en dan weer testen als er niks is. Ben geniegd om morgen vroeg er gelijk weer 1 te doen. haha. Liefs Kim
denk wel dat het beter is om ff te wachten....als je wel zwanger bent heb je dan misschien wel genoeg hormoon... (Ikzelf was laatst 3 dagen overtijd...errug balen werd wel ongi...maar goed...dan weet je wel waar je aan toe bent...) Ik zou dus ff wachten en over paar daagies weer testen, als je dan nog niet ongi bent! Maaar ik duim wel voor je hoor!
Kim ik zou ook nog even 3 dagen wachten en dan opnieuw testen spannend hoor ik zal heel hard voor je duimen @ Debbie Gefeliciteerd zeg geniet van je zwangerschap. Groetjes Veer
@ Debbie gefeliciteerd! @ KimJ, jammer van de negatieve test. Ik hoop dat de ongi uitblijft en duim dat je gewoon zwanger bent!
Moeten afwachten. wel weer spannend. altijd stipt op tijd en nu niks. hahaha. raar iets je eigen lichaam groetjes Kim
Nou meis wat irritant..nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Ik heb een vriendin die bij beide zwangerschappen pas een week overtijd positief had getest... Dus..het kan nog alle kanten op. Liefs en sterkte met wachten! Paula
Ja dat kan gebeuren. We zitten nu op dag 4...... spannend. Telkens het gevoel dat je NOD hebt maar dan toch niks. Ik laat het weten. Groetjes Kim
Hee Kim. Jammer joh. maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. maar herken je verhaal wel, tis toch altijd vreemd om niet te weten waar je staat als je al een paar dagen overtijd bent. Zal bij mij ook wel weer zo gaan deze ronde...