Vandaag uitgerekend !!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door msu973, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hier sinds gisteren met vlagen last van rugpijn....komt en gaat, maar word wel erger en komt wel meer regelmaat in heb ik het idee...

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Klinkt erg spannend mamamuts en Pat!! Ik zal voor jullie duimen dat het doorzet!
    Hier helaas nog weinig ontwikkelingen:x
    Volgens de voorspelling van manlief zou ik vanavond rond 23.00 weeen moeten krijgen en rond 04.00 bevallen moeten zijn. Denk niet dat hij gelijk gaat krijgen...
    @september1909. Ik wil in het ZH bevallen. Maar ik hoop evengoed dat die kleine zich deze week laat zien!:D
    Maar ik kan me goed voorstellen dat je liever niet naar het zh gaat als je graag een thuisbevalling wil.

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    pat: hoe is het nu met je? nog last van weeen of iets wat erop lijkt?

MM, ik zal ook voor je duimen!

maible, hoe staat het met de voorspelling van je hubbie? hopelijk heeft hij gelijk gehad.
    Ik ben maar gestopt met voorspellen, heb duidelijk geen 6e zintuig. hihi. volgens mij zou dit een jongetje worden, en het is een meid, ik roep al weken: ze komt eerder hoor, let maar op! maar ook hier is niets van te zien. haha.

x

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    jaaaaaaaaaa,vandaag ben ik uitgerekend:D.....

5. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    spannend Pint!

Ik duim voor je dat je kleintje zich snel aanmeld.

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    helaas waren het toch voorweeen blijkbaar...nergens meer last van...alleen een beetje van verveling...wachten wachten wachten...

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jammer dat het niet heeft doorgezet Pat..
    Hier helaas ook nog steeds niets. Ben net bij de vlos geweest. Alles was nog steeds prima in orde. Heb dus een nieuwe afspraak voor maandag.
    Mijn man heeft mijn buik nog eens streng toegesproken dat het nu toch echt tijd wordt :p

8. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hmm... jammer meiden! Ik ga ook maar eens een hartig woordje met mijn buik spreken! haha

hier ook nog niets meer dan slapeloze nachten en wat krampies die niet doorzetten.

Spannend he!

ik hou jullie in de gaten hoor!

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hier ook nog steeds niks:(.......

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier hetzelfde....nog wel last van mijn rug, maar verder niets wat er op lijkt...

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hier ook nog niets...Ik heb wel regelmatig krampen etc maar het zet maar niet door..
    Gisteravond had ik het idee dat die kleine zich had omgedraaid. Voelde ineens getrappel onderin mijn buik ipv in mijn zij. Maar toen ik er op ging letten was die kleine gewoon zo hard aan het schoppen dat het tot in mijn blaas doordreunde ;)

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    En? al iemand bevallen?
    Hier is nog altijd niets aan de hand.

Groetjes Maible

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    nope, ik ben er nog steeds...

Mag om 1 uur naar de vk, hoop dat ze wil gaan strippen??
    Kom wel eventjes weer posten als ik terugkom!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben er ook nog steeds!
    Morgen naar de verloskundige, weet eigenlijk niet wat er verder gaat gebeuren.
    Vorige week vrijdag wilde ze me strippen, maar het ging niet want alles zat pot-dicht vanbinnen.
    Hopelijk lukt het morgen wel.
    Zijn jullie het wachten ook zo beu?

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hiero wel, kom net van de vk vandaan, en had 1 cm ontsluiting, maar bmm was niet echt mooi verweekt. Ze heeft wel een poging gedaan om te strippen, dus nu is het afwachten...

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hoi,

Ik ben ook bij de vlos geweest. Ik had ook 1 cm ontsluiting en bmm was verweekt. Vlos denkt dat ik binnen nu en drie dagen toch wel zal bevallen. Hoera! Ze heeft me gestript en nu is het afwachten. Voor de zekerheid staat er voor woensdag ook een afspraak gepland.

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    en...Maible hoe gaat het nu?? Al ergens last van?? Stiekum al aan het bevallen??

hier heeft het strippen tot nu toe niets uitgehaald...

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hier nog steeds niets...:x
    Ik merk wel dat het nog meer aan het rommelen is dan de afgelopen week maar het zet nog steeds niet door.
    Balen dat het bij jou ook niet heeft geholpen Pat. Wanneer heb jij je volgende afspraak?

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Maandag pas, maar dan is het een afspraak bij de gyn. om het kindje te controleren (vruchtwater/ctg/enz.) en datum af te spreken voor inleiden..

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Giraf, ik zag net in je banner staan dat je morgen wordt ingeleid!!! Veel succes! Ik hoop dat je snel je kindje in je armen hebt.

Pat, mag je niet wat sneller op controle komen? Wachten duurt voor jou nu ook wel erg lang..
    Ik ben gisteren bij de vlos geweest. Heb nu 2,5 cm ontsluiting. Ze heeft me weer gestript. Op wat bloedverlies en kramp na zonder resultaat. Ze gaat me morgen of zaterdag weer strippen. Vandaag moet ik naar het ZH bellen en dan kan ik morgen voor ctg controle etc. Ik hoop dat ze me dan ook meteen een datum geven voor het inleiden. Ben het wachten nu echt zat..

Deel Deze Pagina