Vandaag uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Vandaag is m'n uitgerekende dag..... en.... er gebeurd nog helemaal niks!
    Hebben jullie natuurlijk weinig aan maar pffff wat heb ik uitgekeken naar vandaag (ondanks dat ik natuurlijk wel weet dat het makkelijk langer kan duren)...maar een beetje teleurgesteld ben ik wel :(
    Iedereen belt elke dag of ik al wat voel, word er gek van, maar helemaal niks nog..! Geen voorweeen, geen harde buiken of iets.. helemaal niks!

Wilde het gewoon ff kwijt!;)

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Pff, vreselijk he dat wachten.
    Hopelijk beval je snel en kunnen jullie jullie wondertje heerlijk knuffelen! :D

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    oohh meid, hij of zij moet er hoe dan ook uit! Geniet nog even van je buik, hoop dat je er niet te veel alst van hebt, rust lekker uit, geniet van het weer en van je rust!! Voor je het weet is de kleine spruit er!

4. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Sterkte vandaag! En wellicht toch een kleine gefeliciteerd!

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Tussen nu en 2 weken heb je zeker je kleine in je armen. Nog heel eventjes geduld. Lekker ontspannen en rusten en genieten van de trappeltjes in je buik. (die ga je zeker missen)

Ik hoop dat het snel spontaan op gang komt en je niet lang meer hoeft te wachten.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Snap je goed hoor meis...

Maar kan echt elk moment gebeuren...kan van het ene op andere moment beginnen...

Zet m op!!

7. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik ken het gevoel al die tijd was er sprake dat ik te vroeg zou bevallen ( veel voorweeen vanf 19 weken een tijd met 4 cm ontsluiting gelopen ) maar...
    Met 40 weken zat mevrouw nog heerlijk in mijn buik:p
    Ik kon ook niet wachten totdat ze er was maar met 40+2 was ze toch van plan te komen ( heel de dag niks gevoeld sávonds braken mijn vliezen 3 uur later was ze er ) dus dat je niks voelt zegt helemaal niets:)
    Heel veel succes met de laatste loodjes je kunt het!

8. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Raar he dat die magische dag dan toch n iets gebeurd...zo naar uitgekeken....ik vond dat bij mijn 1e ook heel gek, net alsof je jarig bent maar er komt niemand ofzo.......onze dochter is toen na inleiden met 41+2 geboren....binnen nu en 2 weken en in veel gemeenten geloof ik maximaal 10 dagen...heb je, je kleintje en op dag 3 begin je opeens heel hard te huilen dat je je buik zo mist!! Sterkte met de allerlaatste loodjes(hier ook bijna zover!) en succes als het zover is maar bovenal: GENIET als het zover is het is zo bijzonder!!

Liefs

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

hier hetzelfde, alleen ik moet nog 1 dag, maar wat zou ik willen dat ze zou komen.
    Al weet ik nu al dat ik die dikke buik en het bewegen vreselijk ga missen en de tijd dan terug zou willen draaien.

Ik hoop voor je dat je de kleine snel in je armen hebt.

10. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte Silvaantje! Ik zou denk ik hetzelfde voelen..wie weet vanavond, of morgen, of overmorgen, of overovermorgen.........;)

11. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb mijn buik nog nooit gemist na mijn zwangerschappen.ebn eigenlijk blij al het zover is maar moet nog zeker 12 weken.dus van dat huilen snap ik niet helemaal

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    oh nou dat kan, ik vind zwanger zijn en je kindje voelen bewegen heel bijzonder en hoe graag ik ook wil dat hij zich nu snel aandient weet ik ook zeker dat ik mijn buik en de bewegingen van de baby wel ga missen....ik zelf heb er wel een traan om gelaten maar iedereen is anders....

Deel Deze Pagina