Dames, Hebben jullie dat ook dat je sinds je zwanger bent nog gekker van je partner bent als daarvoor. Kan het niet helpen maar ik mijn liefde groeit met de dag. Ben nu 31 weken zwanger en na vijf jaar proberen en hopen. En een mega teleurstelling na constatering pof met hele hoge fsh waarde ben ik spontaan Zwanger ! Mijn man heeft geen kinderen en is wel een perfecte stiefpapa vr mijn meisje, ik was erg verdrietig om het feit dat hij geen eigen kinderen zou krijgen. Deed me verschrikkelijk veel pijn. En nu ! Ik heb het gevoel dat ik hem zelfs verstik in mijn gevoel ahhaahh. Wij hadden echt al een perfecte relatie en dat is nog beter geworden. Wij zijn zes jaar samen en verliefder dan ooit !
Hier precies hetzelfde!!! Haha, ben blij niet de enige te zijn hahaha. Ook hier een moeilijke tijd achter de rug, zie onderschrift. Met als voordeel een vreselijk hechte band! En nog verliefder!!
Hihi, ik en mijn lief hadden het er net nog over hoe gelukkig we samen zijn en wat een geluk we hebben dat we een kindje verwachten. Het is goed om daar af en toe bij stil te staan en ervan te genieten!
En zo zien m'n man en ik het ook: dat we door alle behandelingen zo dankbaar zijn!! Nog meer genieten als bij een normale zwangerschap!! Die lange weg vol onzekerheid en verdriet had ik liever niet.....maar het intense geluk wat we nu voelen, dat is dan weer echt een kadootje!!
Ja ik ook hoor!! Ik ben vreselijk knuffelig, kijk supervaak naar hem en heb zelf kriebels in mn buik!! Het is nu te warm, maar het liefst zat ik de hele dag dicht tegen hem aan met zn armen om me heen, haha! Hij knuffelt en kust me ook wel vaker, maar omdat het nu warm is duwt hij me ook wel eens zachtjes weg... daar moeten we dan samen wel om lachen, haha, op zo'n moment besef ik pas hoe klef ik eigenlijk bezig ben
Hier hetzelfde. Tijdens de mmm hebben we zware tijden gehad, dat was echt een aanslag op onze relatie. En nu hebben we samen zo'n gelukzalig gevoel. Hoewel ik heel eerlijk zal zijn dat ik hem nog steeds af en toe achter het behang wil plakken. Maar hij mij vast ook. Toch, we zijn nu hechter dan ooit. Ik denk omdat we samen toch heel wat doorstaan en overwonnen hebben.
Ik lijk wel een verliefde puber bij de eerste was het al gegroeid maar door veel stress ook een beetje gebotst. Maar nu bij deze zwangerschap heb ik kriebels wil knuffelen en het is zo erg dat als hij weg gaat naar werk en hij komt iets later thuis haal ik gelijk de ergste senarios in mijn hoofd als ongeluk enz.( echt bang om hem kwijt te raken ) Zullen de hormonen wel zijn Wij hebben zondag voor het eerst gedanst samen op een bruiloft ( geschuifeld ) en we keken elkaar aan en van geluk moesten we beide huilen hihi nog nooit gehad
Awww wat fijn om te lezen dat er ook zo veel stellen zijn die intens van elkaar en van de zwangerschap genieten! Je leest zo vaak andere dingen... @Zonnestraal Inderdaad, als je het niet cadeau hebt gekregen besef je al te beter wat een geluk je hebt. Helemaal als je als stel juist dichter naar elkaar toe groeit in het MMM-proces, want ook dat gaat vaak anders.
Oh dat van die enge scenarios is heel herkenbaar! Ik ben ook als de dood dat mijn lief iets overkomt. Lekker genieten van die fijne momenten, meid. Niks mooiers dan je weer een verliefde puber te voelen.
Wat grappig, heel herkenbaar. Ik ben heeeeel verliefd op mn vriend, wil consant knuffelen. M'n vriend is zo'n lekkere nuchtere boer, die heel goed door heeft dat het deels de hormonen zijn. Maar, hij is ook aanhankelijker naar mij toe hoor Onze relatie is echt top nu, hij kan totaal niets, maar dan ook niets fout doen.
Enge scenario's haal ik ook in me hoofd ! Kan zo midden P de dag huilen als ik aan Iets engs denk! Ti's gewoon de leukste man van de wereld ! Hihihi
Hier ook hoor, ben alleen maar gekker op hem geworden, en heb vooral heeeel veel bewondering voor hoe hij met me omgaat. Ik weet van mezelf dat ik echt (over)bezorgd ben als het om mijn zwangerschap gaat, en mede dankzij de hormonen ben ik volgens mij soms echt onuitstaanbaar. En hij blijft altijd lief, en hij luistert altijd naar mijn (soms nogal vergezochte) angsten en paniekjes
wat een positiviteit hier zo leuk om te lezen! herken het gevoel vooral van na de geboorte van ons kindje.. het schept zo'n band, zoiets moois van jullie samen! en dat wordt alleen maar groter en mooier geniet ervan ladies!
mijn man vind wel dat ik extra knuffelig ben, maar ik hou al heel veel van hem, dus of ik nu meer hou, nee dat niet
herkenbaar hoor, maar ook na de bevalling gaat het door... als ik hem bezig zie met de kids of als ik gewoon ons gezin van een afstand bekijk, dan kan ik echt weer gloeien van verliefdheid en ook ehct om hem, ben dan zo trots op hem! leuk is dat heh
@ Son 1980, volgens mij heb je mijn man nog niet ontmoet..... Want DAT is namelijk de leukste man van de wereld! En de liefste fijnste man die ik me maar kan wensen!