na angstige weken en bloedingen hebik op oudjaar dag tog een mk gehad het bleken erook twee te zijn ik voel me leeg intens verdrietig en alleen ik had mn verhaal uitgetypt maar die bleek te lang zal t kort uit leggen bleod op 5 weken echo gehad intackt bleod gestopt daarna komen en gaan geen pijn op oudjaardag letterlijk leegelopen pfffff k moest ff typen liefs verdreitige mama
allemaal heel erg bedankt voor de reackties dank je wel allemaaal voor jullie medeleven ik laat woensdag nog wel horen ook wat de gyn zegt want ze hebben dit keer wel een onderzoek gedaan omdat me t helaas vaker is gebeurt alleeen deze was zo anders dan andere keren zoals ik al eerder beschreef dat begon met pijn en daarna vloeien dit is deze keer zo anders gisteren kwam echt de grote woede zeg maar en de vraag waarom ik alweer denk dat iedereen zich hier wel in herkent ook ben ik verschrikkelijk uitgeflipt tegen mn man hij steunt nml niet zoals het moet ik vermoed dat hij er zelf niet mee om kan gaan ik vroeg alleen ff een kusje had daar enorm behoefte aan hoefde niet te praten aleen ff die arm het leek of hij me ontweek en uiteindelijk nouik schaam me best ben zo giga tekeer gegaan dat ie eens niet zo ongevoelig moest doen ect en datik maar 5 minuten vroeg het heeft wel geholpen ik heb daarna nml weer liggen slapen en hij maakte me op een lieve manier wakker kijk t zijn die kleine dingen nu ik wilde zo graag nog een kleine hummel en nog de wens is er nu eigenlijk nog groter door maar de angst ook ik durf dat nu eig nog niet en heb zo iets ik zie wel wat er gebeurt denk zelfs dat mochtik weer over mn tijd heen raken datik niet durf testen ik wil wel graag acktief blijven op t forum want ik vind hier wel de steun hierkan ik wel luchten en praten ik wil wel iedereen die dit meemaakt of meegemaakt heeft met wel een goede afloop zeggen toppie laat pls wel wat horen hoe t verder gaat want ondanks dat t mij mis gegaan is gun ik iedereen wel een gezonde goeie verdere afloop van zwangerschap heel veel liefs marina en jullie horen van me
jeetje meid, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. probeer nog een keer te praten met je man, waarschijnlijk heeft hij het er ook moeilijk mee, alleen mannen kunnen dat vaak wat lastiger uiten...
dank jewel allemaal voor jullie lieve vooral troostende woorden ik ben dus bij mn gyn geweest en mij viel niets meer in werkelijk hij zei letterlijk dat mn zwangerschap goed had moeten gaan er waren geen afwijkingen in de cellen gevonden ook bij de celdeling was alles na behoren gegaan dus hij zat zelf met de vraag hoe kon dit t is dus eigenlijk domme pech ook heeft hij me uitgelegt over t uitdragen van bepaald geslacht dat dat enkel jongetjes zijn wat je dan niet kon dragen xx bots nml nooit xy kan wel botsen mischien hebben jullie ook aan deze informatie iets nu is t alleen vreemt t had gewoon goed moeten gaan helemaal niets gevonden wel zei hij als je er emotioneel ook aan toe ben gewoon er weer voor gaan meid hij was een grote steun en troost ik heb echt een band met deze man hij heeft me door beide zwangerschappen heen begeleid van de jongens dus we kennen mekaar al een tijdje wel voel ik nu vandaag meteen datik t nu wel geestelijk een plekje kan en mag geven ik weet nu tenminste iets ook voor mn jongens sta ik t niet toe aan mezelf om erin te blijven hangen wel zullen ook deze kleine sterretjes voor altijd mn sterretjes zijn ik zal zeook nooit vergeten hoe pril het ook was maarik mag gewoon niet blijven hangen in mn verdriet dat is niet goed voor mij en voor mn jongens wel zal ik moeite hebben om alles weer op te pakken maar t lukt me wel hoop ik dan heb tenminste een beetje zekerheid dat er met mij niets mis is ik blijf wel acktief op t forum en hoop ook datik andere tot steun kan zijn met mn man heb ik tot nou toe nog altijd niet over dit verlies kunnen praten hij ,eert zich op dat moment weg van me niet fijn maar zois hij wel vindik hier bij jullie steun en bij mn vriendinnen ook nogmaals heel erg bedankt hiervoor veel liefs marina
sterkte meid.. ik had ook een miskraam op oude jaars dag begrijp een beetj hoe je voelt sterkte gr cybersyby