Hoi dames, Even een vraagje, heb sinds gisteren last van een steek vlak onder mijn navel die loopt tot beneden. Herkent iemand dit? zo ja, wat is het? ik ben nu 38 wk en 3 dagen. Groetjess
Bedoel je steek of streep? Een streep is een linea nigra, toename van pigment op die plek. Een vrij normaal verschijnsel. Als het een steek is..geen idee?
Ik had dat serieus vorige week. Ik heb me suf gegoogled. Ik kwam een paar dingen tegen die het zou kunnen zijn waaronder - je navel die uit gaat rekken/ zetten. Mijn blinde darm is ooit via mijn navel verwijderd en heb daar een kleine litteken zitten, dat litteken is nu mega uitgerekt en mijn navel (die naar binnen is normaal) is nu iets minder naar binnen maar meer naar buiten. Het zouden dus steken vanuit je navel kunnen zijn?! Ik had er vorige week in ieder geval goed last van (alsof ik een blauwe plek had). Even goed in de gaten houden!
Ja voor mijn gevoel komt het inderdaad door uitrekken van de buik ofzo.. heel apart. Nou het zal in ieder geval niet iets ernstigs zijn.. (ik voel het nu ook even niet) we wachten het gewoon lekker af! En google had niet al te veel info voor mij in ieder geval. thanks!