Joli 86 hier ongeveer hetzelfde verhaal. Ook kans op vroeggeboorte vanaf week 27. Inmiddels 7 opnames gehad, maar nog steeds zwanger. Vanmorgen controle gehad helaas waren de waardes van urine en bloed niet goed in combinatie met verhoogde bloeddruk. Als morgen de waardes hoger zijn, gaan ze me waarschijnlijk inleiden. Inmiddels echt mee gehad pff...
Vanochtend weer controle gehad bij de verloskundige. Alles was goed, bloeddruk weer prima, buik voelde soepel, hartje netjes regelmatig maar wel in de laatste 4 weken 4,5 kg aangekomen, wat nu een totaal is van 15 kg! Pff wel van geschrokken. Hoop dat dat er na de bevalling snel weer af is. Ze heeft het vandaag ook over strippen gehad. Als dinsdag met 41 weken, de baby nog niet geboren is, gaan ze me strippen. Bij 1 op de 3 vrouwmen schijnt dat je lichaam er binnen 24 uur op reageert. Laten we hopen dat het niet nodig gaat zijn!
Klinkt hetzelfde als bij mij, ook bij vk vandaag geweest. En idd bij 41 kun je kiezen dat je gestript word. Bij mij in de praktijk moet je wel bij 41 weken om de dag naar het ziekenhuis voor een hartfimlpje zodat ze zeker weten dat de baby nog gezond is en dat alles goed gaat. De baby beweegt nog steeds veel, Heb veel vruchtwater. Gewicht verlies je vast weer snel. kan ook veel vocht zijn wat je nu vasthoudt
Hier hetzelfde verhaal, ik word hopelijk morgen gestript, als de ontsluiting er is. Merk wel echt dat ik het zwaarder vind worden.. hebben jullie dat ook?
Heel herkenbaar! Veel last van mijn bekken en banden. Heb nu meer harde buiken dan momenten dat je geniet van het getrappel in je buik, kortom, ik wil mijn baby!
Ik heb geen grote buik maar ik heb echt het idee dat als je mij lek prikt er een tsnuami ontstaat. Vocht, veel vruchtwater en dat lijkt het ook mij mij of ik een walvis geworden ben
Ik heb dat ook! Heb gelukkig een hele fijne zwangerschap gehad zonder kwaaltjes maar sinds 2 weken heb ik echt veel last van mijn rug en begin nu ook last van mijn bekken te krijgen. Geniet nog wel van de bewegelijke baby!
Succes danes!!! Echt de laatste loodjes! Ik kan ook niet wachten meer maja zal wel ff moeten nog! Haha M'n dochter kwam bij 42wk en k hoop heel erg dat d'r zusje wat eerder wil komen! maargoed voorlopig nog niet... Nogmaals succes dames! Jullie kunnen het!!
Ik kan ook niet meer wachten. Nu sinds een paar dagen wordt het echt zwaar, houd veel vocht vast, voel me zooo zwaar en m'n voeten kunnen mijn lijf moeilijk dragen. Hoewel ik er eigenlijk wel om kan lachen, vind ik het wel vervelend dat ik daardoor weinig kan ondernemen, en op de bank zitten maakt het wachten zo enorm lang. Ik wil mijn kindje vasthouden!! Aan de andere kant wel heel erg het besef dat die laatste paar weken echt heel snel voorbij gaan, dus dat ik gewoon maar even geduld moet hebben. Zolang je bezig bent aar het wel toch?
Hier ook één doe niet meer kan wachten ben vandaag uitgerekend, super spannend! Hier trouwens ook bij 41 weken strippen
Goedemorgen lady's! Vanacht echt beroerd geslapen, denk maar 1,5 uur ofzo. Nu al op de bank, aan het ontbijt. Hondje is al mee wezen wandelen. Zat er aan te denken om zo mam te bellen of ze mee ik ikea wil, even gezellig rondneuzen. Gaan jullie nog dingen wat verder van huis ondernemen of zoeken jullie het de laatste weken dichter bij huis? (Ikea is voor ons een half uur à 3 kwartier rijden.)
Goedemorgen, hier ook blegh geslapen, mw was gezellig aanwezig vanochtend hopelijk strippen, vanmiddag is mijn man thuis maar nog geen plannen. Wij doen wel waar we zin in hebben, maar niet langer dan een half uurtje rijden ongeveer. Voelt toch wat fijner. Veel plezier bij de ikea!
Spannend het strippen! Hopelijk ben jij één van de gelukkige waarbij het strippen helpt en je vandaag of misschien wel morgen je kindje in je armen hebt! Ik ga voor je duimen!
Ik heb goed geslapen maar we op de bank. In bed gaat het echt niet meer Ik ga er ook maar even uit , boodschappen doen en even de stad in om wat te neuzen
Hoi meiden, helaas was er hier nog geen ontsluiting, dus ben niet gestript. Ik moet er maar rekening mee houden dat ik in het ziekenhuis word ingeleid, ipv thuis bevallen wat ik zo graag wou.. Nou ja, ik heb nog een week, dus hopelijk kan het nog
Missmara, balen zeg! Had je dat verwacht? Balen dat hierdoor de kans van thuis bevallen steeds kleiner wordt. Heb je al iets besproken over je evt inleiding? Over wanneer? Of eerst nog een afspraak bij je verloskundige voor je doorgestuurd wordt? Vanochtend gezellg met mam wezen shoppen bij Ikea! Eerst lekker daar ontbeten, daarna rondje Ikea gedaan, op de terugweg even langs de supermarkt en nu lekker thuis op de bank.
Ik had echt niet verwacht dat ik overtijd zou lopen, mijn moeder is met 36 en 39 weken bevallen en mijn zus ook bij 39 weken. Op de 1 of andere manier ken ik ook niemand die echt te laat was, dus daar rekende ik echt niet op. Maandagmiddag heb ik een intake in het ziekenhuis + hartfilmpje en inwendig onderzoek. En even afhandelijk wat daaruit komt een vervolg. Zoals ik in de folder van het ziekenhuis zag moet ik na 2 dagen weer komen voor hetzelfde onderzoek en wordt er dan een afspraak gemaakt voor het inleiden. Ik ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, en hopelijk komt ze alsnog spontaan
Ik moet ook bij 41 weken om de dag naar het ziekenhuis. De VK zei dat het misschien gelijk inleiden word. Ik hoop zo nog dat de baby uit zichzelf komt
Gister een lange drukke dag gehad, maar bewust net tussendoor gaan slapen. Was bang de ik anders snachts weer de hele nacht wakker zou liggen. Om 23.30 uur naar bed gegaan.. (wilde the voice en broadchurch perse kijken) meteen als een blok in slaap gevallen en geslapen tot 10.00 uur vanochtend! Wel om 7.30 even uit bed geweest voor te plassen en daarna weer heerlijk verder geslapen! Verder heeft mijn verloskundige niks gezegd over na de 41 wkn om de dag ctg of echo, ben benieuwd! Hoop dat het niet nodig is! Mijn man is overtuigd dat morgen de kleine komt, benieuwd of hij gelijk krijgt! Hoe gaat het met de rest van de dames? Missmara nog steeds rustig?
Lekker dat je zo goed hebt geslapen Joli, ik op zich ook wel, alleen wel wat vaker plaspauzes Maar hier alles nog rustig.. Hier zijn al weddenschappen afgesloten en morgen staat hier ook op het lijstje.. ben benieuwd Voel jij al wel iets gebeuren dan?