Hier vannacht wat minder geslapen. de baby ligt aan de linkerkant voornamelijk en zit daar soms uren te bewegen. Verder steeds meer opgezwollen van de vocht. Zie er niet uit Mijn lichaam geeft duidelijk aan dat het nu echt teveel word. Een soort shutdown van mijn lichaam. Hoofdpijn , spierpijn en ben echt lichamelijk op. Soms best jaloers op vrouwen die lekker met 39 weken of zo bevallen
Ik moet zeggen dat ik al 2 nachten heerlijk slaap. Waar dat ineens vandaag komt ik heb geen idee. Vocht is echt niet leuk. Gelukkig heb ik er niet zo last van. Soms zetten mijn vingers een beetje op meer niet.
Dat vocht herken ik ineens sinds deze week ook.. was 900 gram aangekomen in 4 dagen, knap he maar daar mag ik niet meer naar kijken van de verloskundige (was keurig 10 kg aangekomen tot 40 weken namelijk) Mijn trouwring gaat voor de zekerheid nu ook op het nachtkastje 's nachts en mijn moeder zei gisteren dat ik ook wel voller in mijn gezicht ben geworden sinds ik haar de laatste keer heb gezien.. ik ben der ook klaar mee.. ben ook best emotioneel voor mijn doen. Mijn man kan gelukkig heel goed troosten nou ja.. ZENNNNNNNNN
Hier zijn ook al weddenschappen afgesloten, volgens sommige ga ik vandaag bevallen maar ik voel nog helemaal niks aan komen. Mijn nicht was gister ook al half in paniek omdat haar voorgevoel zei dat ik die dag ging bevallen en ik reageerde niet op whatsapp dus zij dacht dat ik al bezig was haha Wat fijn dat jullie nog zo goed slapen! Ik slaap sinds een paar dagen erg slecht. 's Nachts moet ik naar het toilet en lig daarna standaard 2 uur wakker en kan mijn draai niet meer vinden.
Ben ook maar 9 kilo aangekomen maar sinds ik vocht vasthoud zal het nu wel iets meer zijn. Vk zei alleen deze week weer dat de baby zo beweegt omdat ik aardig wat vruchtwater heb maar wel een kleine baarmoeder. Prik mij maar lek zou ik zeggen
Hier is de vk net geweest. Voor de 2x gestript. Wilde het eerst niet omdat de eerste keer van de week zo pijnlijk was. Viel gelukkig nu wel mee. ZOu het nu zijn werk gaan doen???
9 jan. Ingeleid wegens zwangerschap vergiftiging. Binnen twee uur bevallen, dus dat was even heel snel en heftig. Nu lig ik nog ik het zk want mijn bloeddruk is nog niet goed. We hebben een dochtertje gekregen, wij wisten het.niet dus een hele leuke verrassing. Mama van twee meiden. Dames succes met jullie laatste loodjes!
Mama013, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hoe heet ze? Hoe ging de bevalling? Slagroomsoesje, hopelijk heeft de tweede keer strippen wel geholpen! Hou je ons op de hoogte? Missmara, netjes 10 kg in 40 weken! Ik was met 36 weken 10,5 kg maar met 40 weken ineens 15 kg! Ga nu maar niet meer op die weegschaal.. Hier ook nog steeds alles goed! Nog steeds af en toe krampjes, maar dat heb ik ook alweer twee weken, wil nog niks zeggen helaas! Nu lekker slapen! Alvast fijne zondag iedereen!
Al goed nieuws bij iemand?? Hier nog steeds geen baby. Vannacht wel pijnlijke buik krampen maar weer niet doorgezet.
Goedemorgen! Hier ook geen nieuws, gelukkig mooi weer, dus we gaan straks ff een stukje wandelen. Fijne zondag!
Voor meiden die overtijd lopen heb ik wellicht een tip? Mijn collega is voetreflexoloog en heeft jaarlijks zo'n 10-15 dames die 'a terme' zijn, dus de datum naderen of erover heen zijn. Dmv drukpuntmassage kunnen weeën worden opgewekt. Van deze 15 bevallen er ongeveer 10 dezelfde dag nog, 3 1 tot 2 dagen daarna en 1 moet met 42 weken alsnog worden ingeleid, maar heeft dan al wel wat ontsluiting... Ik sta elke keer weer versteld van het resultaat! Ik ga het zelf pas doen als een chemische inleiding in zicht komt. Het kan nu ook al, maar ik wil de baby laten bepalen, dus ik zal mij de komende weken ook niet laten strippen. Mocht het er met 41,5 week niet uit zichzelf zijn, ga ik naar haar toe om de boel op gang te brengen. Ik heb geen ervaring met accupunctuur, maar sprak laatst een cliënt van mij die kort na de behandeling bevallen is. Misschien is zoiets wat voor jullie? Misschien is het toeval, maar de afgelopen jaren zie ik zulke goede resultaten bij mijn collega. Soms heeft een baby net dat laatste zetje nodig.
Mama013 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Hoe is het gegaan?? Hier heeft 2e keer strippen neit geholpen. Wel wat harde buiken gehad maar verder niks . Ze wil me morgen wel weer strippen maar dinsdag heb ik sowieso een afspraak bij de verloskundige. Dan maar bespreken of we weer strippen of dat we gaan inleiden.
Heb vandaag ook maar met mijn vriend gewandeld. Gisteren een halve verse ananas gegeten en ik ga maandag of dinsdag ook mijn voeten doen. De beste vriendin van mijn moeder gaat mij ook een drukpunt massage geven.
Ik laat het zeker weten. Baby zit waarschijnlijk gewoon goed in mijn buik. Is er donderdag nog geen baby dan ga ik vragen om inleiding. Strippen en dan weer maar wachten dat word mijn nu echt teveel
Net even een huilbuitje gehad, ik trek het even niet meer. Ik hou nu veel vocht vast en ik heb nog geen enkel voorteken gehad voor een bevalling. geen voorweeen , geen menstruatie gevoel, Helemaal niets. Ik ben al over de 40 weken. Ik snap er ook niets van waarom niet. Mijn vk zegt dat ik moet wachten maar ik ben echt op. Verschilt het ook per praktijk? soms want een goede vriendin is met 40 weken ingeleid omdat ze het niet goed vonden dat zij meer dan 40 weken zwanger zou zijn. Ik heb al eerder aangegeven dat ik het niet meer trek maar dan zeggen ze tsja de laatste loodjes. Ze horen mij niet