Vandaag uitgeteld!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joli86, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik lees met jullie mee dus wil even reageren:

Dat is wel belachelijk hoor meis, tijdens zwangerschap van mijn dochtertje sliep ik vanaf 20 weken heel slecht en vanaf 30 weken nauwelijks tot niet. Heb met 37 weken aangegeven dat ik t echt niet meer trok en met 39 weken ben ik ingeleid.. Gewoon op je strepen staan en eis die inleiding gewoon!! Je hebt de volle 40 weken gehad dus als je t niet meer trekt zouden ze daar serieus mee om moeten gaan, de tijd na de bevalling is al zwaar genoeg!

Sterkte meis!
    Ik hoop dat je je kindje snel mag bewonderen!

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hey emma, echt vervelend he! Knuffel vanaf hier. Ik heb gisteren ook zon huilbui gehad en geef morgen in het ziekenhuis aan dat ik niet meer kan. Heb bi en behoorlijk slaapgebrek nu. Iedereen zegt ook dat ik er zo slecht uitzie, en dan heb ik zelfs make up op.. dus mijn tactiek is geen make up morgen haha... Maar soms heb ik het idee dat ik echt wat depressieve gedachten heb :( laat de babies maar komen! NU!

3. mappel

mappel Niet meer actief

ach meisjes toch, wat naar dat jullie de laatste weken als zwaar ervaren! Ik denk dat als je het uitlegt, er misschien best ingegrepen gaat worden, maar dan moet dat natuurlijk ook kunnen, verweking o.i.d.
    Ik begrijp zo goed dat je een bepaalde datum in je hoofd hebt en als je daar ook nog eens overheen gaat, dat dat moeilijk valt te accepteren!
    Huil er maar lekker om! Lucht wellicht wat op. Nog eventjes..... het duurt nu echt niet lang meer, houd dat ook voor ogen... de laatste eindsprint!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Meiden succes met de laatste loodjes! Dat jullie kindjes maar snel geboren morgen worden.

5. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Het lastige is dat we steeds maar moeten wachten en wachten.. Maar wachten we op morgen of op volgende week? Als je weet nog 5 dagen kun je daar naar toe leven, nu is het allemaal zo onzeker!

Ik heb tot nu toe wel wat 'voortekenen' Maar bij alles denk ik trouwens zou dit een voorteken zijn? Ik heb regelmatig steekjes, menstruatiekrampen, wat dunnere ontlasting.. Als ik internet moet geloven hoort dit er allemaal bij, maar heb dat al vanaf week 39.
    Waar ik ook een beetje gek van wordt is van mensen die steeds maar weer vragen of berichtjes sturen, 'nog niks?', 'nog alles rustig?', 'al aan het puffen?' 'Want wij zijn nu wel nieuwsgierig.....'

JA, WIJ NIET DAN?? Grrrrr :(

6. mappel

mappel Niet meer actief

ooh wat vreselijk al die berichtjes,ik kreeg er vandaag ook al 3.

voor jou nog een weekje meis... einde isnu echt in.zicht. Voordeel: je hebt langer verlof :):)

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Jaaaa mappel... Dat is ook het enigste voordeel wat ik kan verzinnen, die week extra verlof! ;)

Vandaag al 6 personen die me van dat soort berichtjes stuurden... Wordt daar echt doodmoe van.ik snap dat het niet alleen voor ons spannend is en lief dat iedereen zo mee leeft, maar ze horen het wel als de beeb geboren is..

8. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ja heel irritant die berichten... Wat ook zo fijn is, als je iemand belt dat ze meteen denken dat je kindje is geboren of je bezig bent... Je kunt niemand meer 'normaal' bellen... ;)

Had ik ook bij mijn zoontje... Hij is geboren met 41,1...

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Jippieee, even een heuglijk feit delen: ik voel een soort van (voor)weeen.. ze zijn nog wat onregelmatig, dan 5, 7, 9 minuten, maar duren wel minimaal een minuut en moet ze wel echt wegademen zeg maar ;) ook al is het voorwerk, blij dat mijn lijf iets aan het doen is :D

10. mappel

mappel Niet meer actief

hihi, ik kan ook niemand meer bellen, of er wordt al opgenomen met: 'en???' Ik begrijp die berichtjes ook echt niet, alsof ik het zou vertellen wanneer ik aan het bevallen ben....
    Mijn vriendin waar ik gister was is ook zo hysterisch. Ze houdt precies in de gaten wanneer ik op whatsapp ben, mocht dat snachts toevallig voor het laatst zijn geweest krijg ik standaard de volgende ochtend een.berichtje 'alles nog rustig?? Ik zag dat je om.3.30 uur online was'
    En gister zei ze ook 'laatst vond ik het zo stil bij jou, geen app o.i.d., maar toen postte je iets op fb en toen wist ik, nee, die is nog niet aan het bevallen'

Gister heb ik tegen mijn man gezegd dat ik sowieso wat op fb zet als de bevalling begint om mensen op het verkeerde spoor te zetten, ze houden me zo in de gaten en ik ben niet zo actief op FB, dus ik zal tzt iets plaatsen in de trant van 'lieve baby, we hopen je snel te ontmoeten, het wachten duurt zo lang en we zijn zo nieuwsgierig, we hopen dat je je snel meldt.' zoiets. Dan denk ik dat niemand doorheeft dat het al bezig is...

11. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik naar iemand bel dan is het eerste wat ik zeg

Nee geen baby ik bel voor wat anders. :)

Ik heb mij nu maar ingeprent dat ik maar moet genieten van de laatste moment dat ik de baby nog lekker in mijn buik kan voelen.

En de baby komt echt wel er is er nog niet 1 blijven zitten op de wereld :)

Vandaag maar weer tuttlelen in huis een boodschapje doen en maar hopen dat er iets gebeurt

Donderdag weer een afspraak bij de vk en dan verder kijken wat we gaan doen

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heel herkenbaar mappel die whatsapp berichtjes, ik kom de laatste tijd op de raarste momenten online, of als ik een berichtje krijg wacht ik juist bewust zo lang mogelijk met antwoorden. Laatst belde mijn broer zelfs op toen ik na een kwartier nog niet geantwoord had, of het dan misschien eindelijk zover was..

Fijn Missmara dat je lijf nu toch spontaan iets doet.
    Hier vanacht bij mij ook weer flink aan het rommelen, maar kan er niet echt een patroon in herkennen. En duurd steeds maar kort.. We wachten af. Succes meis!

13. mappel

mappel Niet meer actief

Wat fijn:D:D

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Beetje claimerig en brutaal van hem. Wat als je daadwerkelijk écht bezig was en niet had opgenomen..

15. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heb hem toen ook meteen gezegd dat ik daar echt niet op zat te wachten en hem vervolgens een paar dagen geblokkeerd op whatsapp.. Volgens mij heeft hij de hint wel begrepen.. :D

16. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zeggen dat je een baby vanaf 38 weken toch minder gaat voelen. Hoe is dat bij jullie. Ik voel hem nog zoveel.

Als ik lig , zit of in de supermarkt sta, ik voel de baby lekker bezig zijn. Misschien omdat ik veel vruchtwater heb

17. mappel

mappel Niet meer actief

Ik voel de baby veeeeeeel meer dan anders. Ik heb met 36 weken nog in het ziekenhuis gelegen omdat ik 2 dagen lang nauwelijks leven voelde, het is heel gek, maar ik voel de baby nu de laatste 2 weken juist veel meer dan anders. Komt waarschijnlijk ook omdat het gedraaid is, eerst lag het met de rug van de placenta af, handen en voeten tegen de placenta. Nu ligt het met de rug tegen de placenta en handen en voeten bewegen lekker in het vruchtwater wat ik enorm goed voel (niet vervelend hoor).

18. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Wow, de weeen hebben de hele dag geduurd en komen nu ongeveer om de 7 minuten. De ctg was ok, maar weinig vruchtwater (vorige week nog heel veel volgens de vk) dus als ze er vanavond niet is, word ik morgenvroeg ingeleid. Had al wel 1,5 cm ontsluiting. Dat kan dus snel gaan:) ik voel me toch niet meer zo stoer, die weeen hakken er bij mij best in. Nou dames,hoop hier snel goed nieuws te kunnen schrijven! Jullie ook succes!

19. mappel

mappel Niet meer actief

Wat goed om te horen missmara!! Succes komende nacht en anders is sowieso morgenjullie baby er:):)

20. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ miss mara , hopen dat de baby snel uit zichzelf komt

Veel succes

Deel Deze Pagina