Vandaag uitslag van de MRI-scan

Discussie in 'Prematuur' gestart door iniemienie, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
  2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb haar hyves..daat staat op dat ze op vakantie is...dus ik hoop dat de uitslag is meegevallen!

3. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Hallo Dames,

Sorry dat ik niet meer heb laten weten wat de uitslag van de neuroloog was. Had het erg druk met verbouwen en de vakantie.

De uitslag is dat er idd iets te veel vocht tussen haar hersens en haar schedel zit. Maar tussen de hersen holtes niet dus dan geeft dat ook geen druk op de hersens. Wel vond de neurloog dat haar hersens wat klein zijn tav haar hersenpan. Ook dat wilde ze nog in de gaten houden.
    Nu hebben we op 8 oktober weer een nieuwe MRI-scan om te kijken of er wat is veranderd.
    Dus even in het kort is het gelukkig iets wat ze in de gaten gaan houden. Maar of ik nu echt weet wat het is en wat ze er aan gaan doen Nee dat niet maar ben wel blij dat ze haar gaan volgen. Nova doet het verder heel goed, gaat de trappen al 4 treden hoog op en als het lan nog verder.... Dus van het vocht tussen de hersens en haar schedel heeft ze geen last. Het is een vrolijke meid dus heb me er nu ook maar bij neergelegd en wachten dan maar weer de nieuwe MRI af.

Meiden bedankt voor jullie medeleven..... Heb ik echt heel veel aan!

Liefs Shir

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    fijn dat ze het in ieder geval in de gaten gaan houden! En als je zelf naar Nova kijkt dan zie je zelf ook wel hoe het met haar gaat denk ik! En als ik dat zo hoor van het trappen lopen, dan heeft ze er inderdaad geen last van. Gelukkig maar.
    Wel een leuke vakantie gehad?

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wat goed van nova :) ik zou me er nu ook bij neerleggen en ze houden een extra oogje in het zeil.dus dat is helemaal fijn!

Deel Deze Pagina