hallo! vroeg me af of er meiden zijn die behalve van misselijkheid en vermoeidheid ook last hebben van ander dingen tijdens de zwangerschap zoals stemmingswisselingen, meingsverschillen, irritaties enz.. heb er zelf wel last van en vraag me af of dat nou echt alleen komt van het zwanger zijn of dat het ook ligt aan sommige mensen uit mijn omgeving.. voelt namelijk alsof ik op mn tenen loop en heel hard mn best doe met alles, waar ik ook ben maar niets echt goed kan doen.. vind het best ontmoedigend omdat ik toch ook erg graag wil genieten van alles wat er gebeurt!
Ja... dat kan best komen door de zwangerschap hoor. Vandaag en gisteren heb ik ook zo'n hormonale aanval dat ik alles wat somberder inzie. Als iemand reageert op een bepaalde manier naar mij til ik daar zwaarder aan dan normaal. Zolang je het van jezelf weet en je reacties in de hand houdt, dan loopt het hier nog allemaal goed. Maar het kost meer energie ja...
Ik vrees dat dit de bekende zwangerschapshormonen zijn. Prikkelbaar zijn komt mij bekend voor. Probeer tot 10 te tellen en denk maar het komt door de hormonen. Liefs Vlindertje
Ik ben ook wat sneller boos.Althans,ik zeg eerder wat ik denk en als ik het ergens niet mee eens ben.Normaal gesproken wordt ik niet snel boos,maar als me iets niet zint,dan kan ik echt erg pissig worden en zeggen waar het opstaat.
Ja hoor, de 1e 12 weken heb ik dat allemaal ervaren, ik kende mezelf niet terug, ik was echt een heks! Ik viel uit tegen m'n man en begon te janken zodra ik dat gedaan had.