Vandaag voor de eerste keer naar de dokter geweest.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hailey2016, 17 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Hallo,vanmorgen ben ik naar mijn huisarts geweest omdat ik en mijn vriend/verloofde al een hele tijd bezig zijn maar het wil niet lukken.
    Eerst krijg mijn vriend sperma onderzoeken en daarna krijg ik als we de uitslagen hebben een verwijsbrief naar de gynaecoloog in het ziekehuis.
    Allemaal heel erg spannend dus en best wel eng voor ons..
    Hoe hebben anderen stellen dit ervaren en hebben jullie er ook baat bij gehad? Ik ben al veel aan het google geslagen en ben me veel aan het inlezen
    Ik hoop dat iemand zijn ervaringen wilt delen met ons?

2. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Hoi Hailey,

Wij zitten nu in de 2e maand van de fertiliteitsonderzoeken. Ik zal even op een rijtje zetten wat wij hebben gehad:

- Ik een echo van mijn baarmoeder en eierstokken
    - Follikelmetingen d.m.v inwendige echo's, hiermee kunnen ze kijken wanneer je eisprong plaats gaat vinden
    - Bloedonderzoek op progesteron om te kijken of je een goede eisprong hebt gehad en een bloedonderzoek aan het begin van de cyclus om de hormoonhuishouding te bekijken
    - Zaadonderzoek van mijn partner
    - HSG onderzoek, dit is het doorspuiten van de eileiders met contrastvloeistof om te kijken of ze goed doorgankelijk zijn

Ik snap dat je het spannend vind en dat is het ook! Hier net zo :) Bij ons is gelukkig alles goed tot nu toe, dus het geeft echt veel rust als je weet dat alles gewoon goed zijn werk doet :) Heel veel succes!

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Het heeft zeker geholpen.
    Hier ging er bij mij iets fout wat te herstellen was door elke maand 1 injectie te zetten.
    In de derde maand met die injectie ben ik zwanger geraakt.

Hoop dat het voor jou ook allemaal zo vlot gaat.

Deel Deze Pagina