Heerst er griep ofzo?

Discussion in 'De lounge' started by Annalise74, Oct 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Weten jullie of er griep heerst ofzo?
    Ik voel me nl de laatste 3 dagen echt beroerd: Alsof ik de marathon gelopen heb, mijn hele lijf doet pijn. Ik ben helemaal niet verkouden ofzo maar ik loop met 2 broeken en 2 truien aan in huis, zo koud heb ik het en al 3 dagen bijna continue hoofdpijn. De tijd dat ik migraine kreeg als ik ongesteld moest worden ligt ver achter mij (6 jaar geleden toen ik de pil nog slikte had ik het elke maand). Dacht eerst dat het van de aankomende duivels kwam, maar ik twijfel nu. Misschien hangt er wel gewoon één of ander virus in de lucht? Hoe gaat het in jullie omgeving, veel zieken?

Groetjes van een zielige Anna (die voelt dat de duivels er vandaag nog aankomen.....) :cry: :cry: :cry:

2. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik hoor van meer mensen dat ze ziek zijn. Het zou mij niets verbazen als je inderdaad een virusje te pakken hebt. Beroerd joh, zeker omdat je ook je menstruatie er nog bovenop krijgt.

Zorg goed voor jezelf de komende dagen en word maar snel weer beter!

Belle.

3. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

Sep 19, 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
  4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Kaatje,

Met dit weer is het natuurlijk ook niet zo gek dat iedereen verkouden is. Normaal sta ik wat betreft verkoudheid vooraan! Alleen nu helemaal niks, iedereen loopt inderdaad te niezen en te hoesten in mijn omgeving en ik heb daar helemaal geen last van, maar voel me verder belabberd, vooral die hoofdpijn... misschien toch mijn holtes?

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ja het blijkt behoorlijk te heersen. Beterschap!

6. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

Sep 19, 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    ik heb niet dat ik me echt ziek voel ofzo, had ik wel afgelopen zaterdag, maar in de loop van de middag was dat gevoel weg. En ik had 1 dag en nacht ontzettende keelpijn gehad. Maar ik ben nog steeds snotverkouden en ik heb m'n man aangestoken. :oops: :oops: :oops:

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou lekker dan. Ik stond vanochtend met een vol hoofd op. Ontzettende hoofdpijn en zit gewoon helemaal dicht in mijn hoofd. Koud, warm, koud warm etc.
    Maar heb dus maandag wel mijn geplande keizersnede!
    Hoe lang duurt die griep? WEet iemand dat misschien?

Groetjes Senseemillia

8. Niet meer actief

Geen idee hoe lang het duurt.
    Ik heb het sinds zondag en dit is de eerste dag dat ik me iets beter voel.

Veel sterkte! en hoop dat je maandag bent opgeknapt.

Nathasja

9. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    bleh ik kwakkel nu ook al ruim vier weken met verkoudheid, en alles dat me pijn doet.
    Het gaat maar niet over, en mijn mannetje begint ook al te hoesten en te doen.

Ligt echt aan het weer denk ik, bah!

10. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    hier nog een zieke!

ik ben vanaf zondagavond ziek geworden. koud/ward, misselijk, duizelig,erg moe. ik heb de hele week geslapen.
    wat ik alleen wel erg vervelend vind zijn de opmerkingen die je dan krijgt van goh misschien ben je wel zwanger...
    tuurlijk dat ik hoop ikzelf ook maar dit is gewoon echt een griepje!

11. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hier ook een griep/verkoudheid. Niet helemaal te definiëren.
    Ik heb het sinds maandag en vandaag lijkt het eindelijk iets af te nemen. Hopelijk. :rolleyes:

12. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

nou hier heerst de buikgriep vollop. Als je al kijkt naar iemand met de buikgriep krijg je het al. Super besmettelijk dus! :( Maar ik ben er gelukkig nog niet door getroffen gelukkig. ;)

13. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ja, hier nog eentje. Sinds donderdagnacht heb ik buikgriep! :(

14. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mijn vriend voelt zich ook helemaal niet lekker, moe en flink verkouden.
    Hopelijk is het bij jou snel over.

Groetjes Senna

15. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Kan best hoor,ik had buikpijn gisteren die verdacht veel op een blindedarmontsteking leek,was gelukkig niet zo maar heb ook hoofdpijn nu,en mijn gezicht gloeit

16. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Als er griep heerst ben ik meestal 1 van de weinigen die er tussendoor glipt.... meestal alleen een beetje hoofdpijn of wat niezen... helaas deze keer niet.

Maandag begon het al met hoofdpijn. Meestal is dat een paar dagen en dan ben ik er vanaf. Gister zette het goed door met niezen en een bonkend hoofd. (zelfs hete oorschelpen)
    Vandaag de hele dag al lopen snotteren, niezen en hoest ik slijm op.
    Ben hele dag al lamlendig!

Share This Page