Volgens mij zit het tussen je oren vrijdag de 13e als ik er te veel op ga letten gebeuren er inderdaad rare dingen.
Ach ja uitkijken voor zwarte katten en niet onder ladders door lopen. Vrijdag de 13e vind ik persoonlijk nog niet zo erg, maar geloof best dat sommige mensen er echt bang voor zijn. Geef mij maar Halloween om lekker te griezelen enzo. Liefs, Duveldraakje
Ik geloof er niet in. Moest vandaag naar de dokter voor inwendig onderzoek dat was wel evebn eng op vrijdag de dertiende, En de dag begon echter wel met pech want vandaag is een collegaatje overleden na een kort ziekbed
voor mij is dat bijgeloof. maar toen er vanochtend een enorme klodder tandpasta op mijn truitje viel dacht ik owjeee dit gaat wat worden vandaag maar het viel mee. ik had een suprise party op mijn werk als afscheid. dus al met al een goeie dag
Wij hebben toch altijd pech op vrijdag de 13de, ik blijf het liefst in bed liggen. Vandaag had ik zoiets van och gewoon doen, maar weer beter niets kunnen doen. Vandaag 3 vingers zwaar gekneusd, ook nog mijn rechterhand,pffff ben blij als het weer de 14de is.
De kopers van ons huis hebben ons tegenbod geaccepteerd, als de verkoop nu ook definitief doorgaat geloof ik nooit meer in vrijdag de 13e
Met het risico dat mensen me nu gaan herkennen: Vrijdag de dertiende is voor mij een echte geluksdag: Getrouwd op vrijdag de dertiende, een huis dat is opgeleverd aan het kadaster op vrijdag de dertiende, huisnummer 13, auto rolde van de band op een vrijdag de 13e... en alleen dat eerste was een bewuste keuze van ons.