Inmiddels is mijn schoonmoeder gisteravond laat overleden 7 maanden geleden is mijn vader totaal onverwacht overleden, dat begon net een plekje te krijgen.
Gecondoleerd. Ben inmiddels zowel mijn moeder als schoonvader kort op elkaar verloren, en het is moeilijk...
Dat ik nog steeds last heb van een vervelende buikgriep, blehhh... Gelukkig wel wat beter als vorige week, maar tis nog niet hoe t moet zijn.
dat mijn dochter voor het eerst gaat wennen op de basisschool en ik ben er een beetje emotioneel onder. Ik moet haar weer een beetje loslaten, daar gaat mijn baby'tje. Stom he?
niet stom hoor, hier hetzelfde , jongste mag vrijdag komen oefenen en dan nog 4 x. En in SEP moet tie naar school. Ben ik helemaal alleen... haha... nee, echt, nu ook , zo gezellig saampjes .. vanmiddag mag tie weer naar de psz. dan nog 2 keer en is het ook klaar.. echt heel raar , en inderdaad dag babytje.....
ik een positieve uitslag kreeg van het chromosoom onderzoek. Een hele opluchting! Nu hoef ik me alleen druk te maken om de bloedstolingsproblemen en krijg ik weer steeds meer vertrouwen in een passende behandeling voor onze kinderwens! (moest dit gewoon ff kwijt )
Het 9 jaar geleden is dat mijn moeder na een kort ziekbed van 5 weken overleed aan de gevolgen van kanker. Mis haar nog elke dag....
Mijn kinderen gaan vanmiddag meedraaien op hun nieuwe basisschool. Zoon in groep 3, dochter in groep 5. En ik geloof dat ik het spannender vind dan zij! Ik heb er vannacht gewoon van gedroomd...
Ik begin vandaag echt de zenuwen te krijgen. Over 3 dagen ga ik trouwen!!!! En oudste zoon, die ik kreeg vóór ik mijn Lief leerde kennen, wil, naast zijn (en mijn) achternaam ook de achternaam van mijn Lief gaan dragen. Daarmee kiest hij er nu ook bewust voor zijn stiefvader als zijn echte vader te zien, iets dat hij al lang liet zien in zijn gedrag maar wat hij nu ook uitspreekt
Dat ik vanmorgen een sollicitatie gesprek had. En heel erg nerveus zit te wachten op ee telefoontje. Wat dus heel de week kan gebeuren