Ik te horen heb gekregen dat ik mijn opleiding heb afgerond! Nu heb ik mijn bachelor business administration jeeeeeej 💃🏻
Drlb: gefeliciteerd! De dag waarop ik kennis heb gemaakt met de nieuwe gastouder van mijn jongste dochter, super leuk mens! En ook de dag waarop ik te horen kreeg dat notarissen niet kunnen heksen en onze oplever datum van ons nieuwe huis ineens 4 dagen later wordt dan gepland... Dan hebben we nog precies 1 week voor we ons huis uit moeten zijn. Wordt een beetje hectisch weekje ben ik bang
De dag dat ik mij heb gerealiseerd dat het consultatiebureau geen plek is waar je advies kunt krijgen. Vrijwel alle vragen die ik vandaag heb gesteld zijn daar wederom niet beantwoord. Je zou verwachten dat ze daar naar jarenlange ervaring wel richtlijnen hebben, ervaringen en adviezen. Kennelijk was dat verkeerd gedacht van mij. En nee; ik heb geen advies van ieder ander nodig - er is niks aan de hand. Ik heb allang een rondje gegoogeld en weet de antwoorden wel. Het is alleen soms wel fijn om eens 1 advies te krijgen volgens de richtlijnen in plaats van de 10.000 verschillende meningen van ieder ander die denkt ergens verstand van te hebben of er ervaring mee heeft. Ik wil gewoon weten hoe 'de overkoepelende organisatie die let op de ontwikkeling van onze kinderen' omgaat met *deze redelijk simpele situatie* en vervolgens krijg je dan een groot rood vraagteken terug geketst. Well, thanks, very freaking usefull! Google it is.
De dag dat ik vrij zou zijn, toch op het werk moest verschijnen en nu ook alweer mijn vrije middag thuis aan het werk besteed. Gelukkig bijna vakantie!