Vandaag was de uitgerekende datum van ons eerste kindje. Helaas hebben we bij 13 weken de zwangerschap moeten laten afbreken. Eigenlijk ben ik niet extra verdrietig vandaag. Het zal ook wel helpen dat ik weer zwanger ben. En zijn/ haar echte geboortedatum was al lang geleden. Maar als eerbetoon aan mijn kindje open ik toch dit topic. Dag lief kindje, mama denkt vandaag extra veel aan je en steekt een kaarsje voor je aan!
Heel veel sterkte vandaag! Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik niet precies wist op welke dag ik was uitgeteld. (ergens in januari) Want het is toch echt een rotdag. Maar nu kun je jezelf inderdaad wel troosten aan het feit dat jullie binnenkort een kindje krijgen. En het brusje zal voor altijd over jullie kindje waken.
Sterkte vandaag, ik ben er meer en meer van overtuigd dat geboren of niet geboren je moeder bent en blijft van een mooie ster, niet in de stof maar wel in iedere andere dimensie die je je maar kan bedenken. Veel ervaringen heb ik inmiddels mogen hebben die mij vertellen dat er zo veel meer is dan we zien, maar je voelt het in je hart, daar waar jij mama bent van dit kindje. Niet vergeten hoor dat een sterretje altijd liefdevol in je buurt is!!!
Ja het is ook niet niets! Het is heel natuurlijk om na een miskraam snel weer een nieuw kindje te willen, maar dat wil niet zeggen dat je daarmee het oude kindje kunt vervangen... Het zal toch altijd een deel van je blijven.