hallo meiden, vandaag een drukke dag gehad opruimen schoonmaken verjaardagsfeestje van me oudste dochter gisteren en vandaag dus af en toe wat krampachtig gevoel in me buik enen keer onderin dan weer links dan weer rechts maakt me best wel druk kan dit kwaad of is het normaal? en zijn er meerdere die dit hebben gehad? thanks iedergeval groetjes
hey joyce, ik heb ook als ik veel heb gelopen enzo krampjes links en rechts in mijn onderbuik, in de buurt van de liezen. Volgens anderen hier is dat bandenpijn. liefs
Hoihoi, ik heb dat ook heel erg gehad rond die tijd. Bij mij was het zelfs zo erg dat ik naar de dokter ben gegaan. Het bleek bandenpijn te zijn en mijn darmen die niet meer optimaal hun werk deden. Nu ben ik in week 10 en de bandenpijn is nog steeds aanwezig heel vervelend maar tis voor een mooi een goed doel toch Groetjes Stephanie
hoihoi bedankt voor jullie berichtjes en kga dr maar vanuit dat het dan idd bandenpijn is maar toch als je die krampjes/steekjes voelt maak je je toch gelijk druk. groetjes
je lichaam geeft je een signaal als je misschien iets teveel hebt gedaan op een dag. Ik vond de bandenpijn echt scherp de eerste 12 weken. nu voel ik het ook maar dan is het meer drukkende pijn. neem gewoon een relax dagje tussendoor en je zult je vast beter voelen