ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. ik zit nu met mijn cyclus op 120 dagen! ik kreeg ook de uitslag van het zaad en.....SUPERZAAD! we zijn echt super blij dat dat goed is. ik heb nu provera gehad en clomid 50 mg. nu kunnen we echt beginnen! echt super spanend!
Haha, moet eerst even lachen om het superzaad. Fijn dat er niks mis is met het zaad. Kunnen jullie nu mooi aan de slag. Spannend hoor. Succes meid!
He French, Fijn he zo'n uitslag! Geeft zoveel rust. Zit die van jou ook allemaal op zijn borst te wijzen, dat er een S (superman) op staat? Doet die van mij al een paar weken, hi hi Groetjes Monique
Hoi French! We zitten in hetzelfde schuitje! Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Uitslag van het zaad is bij ons ook goed. (gewoon goed, gyn ging er verder niet op in) Ik heb nu ook provera gehad en clomid 50 mg. Spannend he?! Heb jij gisteren je eerste tablet Provera genomen?
ik ben maandag al met de provera begonnen. vandaag word het mn 3e. ik heb een kuur van 10 dagen. spannend marittt!
Vandaag dus mijn 2e provera. Jij loopt dus voor Ben benieuwd hoe het met ons gaat...! Ik wens je veel succes! Liefs, Marit