hoi hoi. even een vraagje. ik begin dinsdag met het spuiten van puregon. Nou staat er in de bijsluiter dat er een verhoogde kans op meerlingen is. nou is er voor nov. 5x een tweeling gependeld wie weet hoe groot de kans is op een tweeling? xxx
ik dacht dat de kans 6 % was. normaal is de kans 1% dacht ik... uit het blote hoofd..... dus het is aan jouw om de betrouwbaarheid van alle pendels te controleren....you go girl! bye Gigi
He Kaatje, De kans is groter met Puregon dat er meerdere follikels rijpen, dat had Marjo hier (geloof ik) ook, die had er uiteindelijk 3. Maar goed, dan weet je dat van tevoren en als je 2 follikels hebt die op springen staan, dan ga je er natuurlijk voor. Dubbele kansen dan! Maar ik denk dat het ook wel eens voorkomt dat een gynaecoloog een follikel over het hoofd zit, omdat ze achter elkaar zitten. groetjes, Snoopy
Geen idee...denk niet dat je echt van percentages kan spreken.... Je zit erbij of niet. Per ronde zal de kans ook verschillend zijn denk ik.
ik heb deze vraag ook gesteld maar dan met gebruik van clomid. toen vertelde er iemand hier...en dat vond ik een hele goeie....dat je altijd kans hebt op een tweeling want 1 eitje kan zich ook gaan delen en dan krijg je een 1-eiigetweeling en als je 2 eitjes hebt een tweeeiige. en net wat de meiden hier zeggen...dubbele kansen!
Het ligt er helemaal aan hoe het aanslaat. Ik had vorige ronde (blijkt achteraf) 4 eisprongen gehad. Helaas zijn alle 4 de omhulsels blijven zitten en hebben zich met vocht gevuld, waardoor ik nu cystes heb. Maar de kans ik aanwezig, wel moet je vaak voor echo's komen waardoor ze tussendoor de dosering nog kunnen aanpassen zodat er uiteindelijk maar 1 of 2 doorgroeien! Succes!