hoi allemaal ik zou eigenlijk met de pil gaan starten voor onze eerste ivf behandeling en zou zondag ongesteld moeten worden maar helaas tot vandaag nog niks en nu kan de behandeling niet door gaan omdat we anders niet uitkomen ivm winterstop en nu moeten we dus wachten tot volgend jaar jan/feb ik baal er enorm van ik ¨probeer het zh te bellen over hoe nu verder maar wacht al 18 min maar nog niemand gesproken dus ik weet nog niet hoe en verder
Jee, wat balen meis Hoezo hebben jullie winterstop? Is wel erg balen dat je nu zo lang moet wachten dan.... Dikke knuffel! Ps, ben je normaal wel altijd regelmatig?
wij hebben geen winterstop maar het zh de laatste datum dat ze tp doen is 18 dec en dat gaan we nu niet meer redden aangezien ik eerst nog voor 2 weken aan de pil moet en daarna weer mijn ongi afwachten en dan beginnen met spuiten enzo en als ik zondag ongi was geworden hadden we het nog kunnen redden maar nu dus niet meer
Balen meid..kan me voorstellen dat je hier ziek van bent zeg! Aan de andere kant....gaan we er samen voor in Jan/Feb! Mits ik deze ronde natuurlijk geluk heb. Probeer die tijd te benutten om je op te laden en leuke dingen te doen...(weet dat je daar nu ff niet op zit te wachten...maar als je dan toch moet wachten...) Heel veel succes meid! Liefs Elmo
Hoi Caruli, Idd wat kl#te zeg, om het gewoon maar even hard uit te drukken! Normaal komt die ongie altijd en zit je erop te wachten....blijft die uit! Nou, misschien doe ik dan ook wel mee in de ronde van februari.... Groetjes Nollie
Oh Carulli, wat een vervelende situatie. Ik leef met je mee. In welk ziekenhuis loop je eigenlijk? Succes. Liefs, Elvira
Verdorie meid wat een pech! ik snap wel dat artsen ook aan kerst en zo doen, maar dit is natuurlijk ff bitter. groetjes Femke
ja ja de duivels zijn er zeg helaas te laat om nu al te beginnen maar goed ik ga zo het zh bellen om te vragen of ik deze maand ook al een pilstrip mag nemen want dan kom ik 1 maand eerder uit bij een punctie dan als ik geen pil neem en wacht op mijn eigen cyclus ik laat het wel weten groetjes caruli
Nou meid...nou aan de lader he! Enne...genieten van de feestdagen! We gaan ervoor in 2007! Deal? Kussss
Fijn dat je die pil nu mag slikken. Geeft je wel wat een rustigere kerstdagen en je weet waar je aan toe bent. Ik duim voor jullie allemaal dat 2007 een geweldig en productief jaar mag worden. kus Femke