We komen net terug van de verloskundige, we hebben nu voor de derde keer een echo gehad. Heerlijk! De eerste keer met 7 weken (en een beetje), maar de beeb was nog net te klein voor een goede termijnecho, dus een week later mochten we weer. En deze keer was ik ruim 13 weken zwanger. Wat een verschil zeg! We konden echt een baby zien, handjes, armpjes, voetjes, beentjes, een enorm hoofd, hartje, ruggengraat, volle blaas.... prachtig om te zien! Ook hebben we vandaag voor het eerst het hartje gehoord. Alles was helemaal in orde! Het geeft mij ook rust, dat we veilig de 12-13 weken hebben gehaald en alles in orde is. Nu begint het genieten pas echt! 20 april mogen we weer, dan zijn we ruim 17 weken zwanger. En dan hebben we ook nog de 20 weken echo straks. Volgens mij maakt niet elke VK elke keer een echo; ik ben dan ook erg blij met onze VK! Wilde ik even met jullie delen
Hoi Zindy!!! Gefeliciteerd met je (goede) zwangerschap!!! Wees maar blij met zo'n verloskundige hoor, moet voor jullie erorm fijn zijn. Heerlijk zo'n positief verhaal!!! Zoals je zelf al zei: geniet er lekker van en nog een fijne zwangerschap! Knuf, Claire
hey meis, heerlijk hoor al die echo`s , hier nog zo`n een die lekker veel echo`s krijgt.. heerlijk gevoel geeft het als je je kleintje weer zien spartelen in je buik he... nou geniet ervan .. veel liefs, xx
Dank jullie wel! Ben ook best een onzekere muts, dus ik vind het niet alleen leuk, al die echo's, maar ook heel fijn en geruststellend
gefeliciteerd met je goede zwangerschap.. wij hebben vannochtedn weer een echo gehad. erg mooi om te zien.. en zoals ie zag is het een meisje