omdat hartslagje van beeb in 1 keer naar de 100 ging (heb zo een ding thuis kan je zien hoeveel hij pm slaat) en toen ging ie langzaam naar 118 en bleef paar min zo hangen, maar toen bewoog ze ff en ging ie wel weer snel naar de 160/170 en daarna weer naar de 123 bpm lager ging die toen niet. moet ik me echt zorgen maken over wat ik gehoord heb dus die 100 bpm. beebje was trouwens vandaag erg rustig, nu wel weer beetje druk maar niet denderent. hopelijk was het niets gr kreeft
hmmm ik ben niet zo'n piekeraar of iemand die direct aan de bel hangt, maar ik zou in jou geval denk ik toch wel even gebeld hebben. Al is het maar om telefonisch even gerust gesteld te worden. Was dinsdag bij de gyn en natuurlijk ook even aan het luisteren naar het hartje en toen zei ze mooi geen dips erin. Wat voor mij zoveel zegt dat als dat zo is het in iedergeval niet zo hoort.
Ik heb 2 weken geleden een uur aan de ctg gelegen en in het ziekenhuis zeiden ze dat het normaal is als de hartslag van een baby tussen de 100 en 160 bpm is.. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen!
Ok bedankt. Zal morgen dan ff vk bellen en het vragen want spookt toch wel in me hoofd, heb net weer ff geluisterd en toen was het wel goed geen dipjes meer. Gr. Kreeft
hmm dat is het nadeel als je dat soort apperaatjes thuis hebt wij hebben er natuurlijk helemaal geen verstand van! mijn beebje deed dit vandaag ook, ze sliep dus hartslag was lager, daarna werd ze wakker hartslag weer hoger! Zou inderdaad je vk even bellen, en als ik jou was even niet het apperaatje gebruiken want er onzeker van worden is ook niks aan!
Ik heb van mijn vorige zwangerschap begrepen dat het juist goed is als je dipjes hebt. Het moet juist erg schommelen. Maargoed ik zou toch bellen. Iig als je onzeker bent. Ik vind dat je je eigen gevoel altijd moet volgen tijdens de zwangerschap.succes. Xxx joyce
Ja dat zeggen ze ook altijd idd tegen mij. Je moet juist dipjes en piekjes hebben. Tegen mij zeiden ze ook tussen de 100/160 is goed. Dus ik zou me geen zorgen maken. Ben nog altijd blij dat ik zo n ding niet heb aangeschaft, heb er zovaak over getwijfeld. Maar ik zou mezelf helemaal in paniek maken hierdoor.