Zo kom maar op met al die feel good verhalen ipv alle kwaaltjes topics! Omtrent je zwangerschap, zowel lichamelijk als dingetjes die je gekocht hebt enzovoorts, waar word jij vandaag nou écht blij van? Ik word vandaag blij van mn hikkende kind. Wat een lief gevoel zo
Mijn dochter die mijn buik kusjes wil geven en haar knuffels in het bedje van de baby legt! Wat een heerlijke meid is het toch
kleintje in je buik voelen draaien en schoppen. en waar ik ook blij van word is als manlief tegen mijn buik zit te praten.. erg schattig!
Jaaaa ik ook .... Een hikkend kind kan ik nu echt niet vrolijk van worden. Dat is in het begin nog lief, leuk en schattig maar dat hikken gaat steeds harder en als hij er dan ook nog bij gaat draaien en schoppen is het erg irritant. Geniet er dus maar extra van dat je het nu nog leuk vindt
ik word blij van het ffeit dat we vanaf dinsdag de babykamer gaan maken! dochter morgen voor een paar dagen naar oma en klussen maar! als ze thuis komt een mooi kamertje voor haar, en de babykamer ook klaar!
Ons kleine meisje is op het moment heerlijk aan het draaien en schoppen in mijn buik, waar ik echt zo van kan genieten. Ik word daar echt helemaal blij van.
waar ik ook blij van word.... de badkamer binnenlopen en je man je buikbalsem van de zwitsal over zich heen zie smeren. Zijn reactie was ik vind het zo lekker ruiken bij jou.
dat mij nieuwe winterjas bijna af is 2 weekjes aan gewerkt morgen nog knopen halen ennnnn tatataa winterjas is klaar en op naar de sjaal poncho
Dat ik er net achter ben gekomen dat onze maxi-cosi (ik had geen idee wat voor type het was) wél op de easybase past en dat ik die net op marktplaats heb weten te scoren voor 55 Oh, en van het feit dat ik toch nog thuis ben en niet in het ziekenhuis lig, word ik ook heel blij!
Vandaag word ik blij van.... De muur die eindelijk behangen is en het in elkaar zetten van de babykamer!!!!