Mooi weer, kinderen op school/crèche, mijn huis wordt gepoetst door de schoonmaakster. Oftewel me-time! Dus zo een lekker kopje koffie in de tuin, boek erbij en met de beentjes omhoog! Ultiem genieten
M'n wasje wat draait, zo lekker huis aan kant maken en in de babykamer rommelen, heerlijk genieten van m'n vrije dag!
Niks wat met de zwangerschap te maken heeft (of toch misschien door de hormonen dat ik de stomste dingetjes leuk vind) maar bracht mijn dochtertje vanmorgen naar de psz en toen zag ik de juf allemaal gekleurde rondjes knippen en toen werd ik helemaal blij van de gedachte dat mijn dochtertje vandaag vast weer iets moois mocht knutselen, vond ik zo leuk voor haar
...onze mini die voor het eerst te voelen is aan de buitenkant van m'n buik! Kan mijn man vanavond na het werk hopelijk ook de eerste kleine schopjes voelen!
... van de herinnering aan mijn vriend gisterenavond, toen hij een onderonsje had met onze beeb: "Je mag nou wel snel komen hoor! Mama heeft je nu al lang genoeg gehad, en nu wil ik met je kroelen.... maar wel pas komen als dat goed voor jou is hoor..." (en zo ging het nog eventjes door) *zucht*
Dat we onverwachts onze kleine man even konden zien via de echo. Hadden een gewone controle afspraak en de gyn wilde de ligging even checken. Niet verwacht en daardoor dubbel zo leuk!
Ik wordt nog steeds blij wakker in het ziekenhuis, elke ochtend als de baby nog in mijn buik zit. Aftellen naar 34 weken , over 5 dagen is onze uk er!
Wat een blij topic, echt fijn om dat zo op de vroege ochtend eens door te lezen! Zelf word ik blij van mijn kleine pukkie die gezellig rondscharrelt in haar pyjamaatje en gekke geluiden aan het maken is waar ik erg om moet lachen!
Vodafone . Ik was vorige maand flink over mijn internet bundel heen gegaan maar heb hier nooit een waarschuwingssms voor gehad. Dus klacht ingediend en nu zijn de kosten boven m'n bundel kwijt gescholden! Thnx vodafone!
Zo fijn dat je kleintje toch is blijven zitten! Superspannend, over 4 dagen! Ik ben echt supersupersuperblij omdat het trouwjurkje (of nouja, de enige positiejurk die door kan als trouwjurk en ook nog betaalbaar is) wat ik in gedachte had, maar waarvan ik dacht dat hij nooit zou passen, tóch blijkt te passen. Ik heb weken getwijfeld of ik 'm zou bestellen, donderdag toch gedaan en hij is echt perfect
ondanks dat mijn dochter een regel dagje heeft (vermoed ik) ze wel heel erg graag lekker tegen me aan ligt ook dat mijn grote vent zo lief is voor zijn zusje,