Hoi,hopelijk is de keizersnede goed gegaan en gaat het met jou en je kleintje naar omstandigheden goed.suc6 met je herstel en hoop voor je dat je snel samen met je kleintje naar huis mag!
Waarschijnlijk heb je helemaal geen tijd (en zin) voor ZP, maar ik wilde toch even laten weten dat ik aan jullie denk!
Jeetje.. ik hoop dat alles goed is gegaan en je meisje toch een goede start heeft. Hopelijk mogen jullie samen snel naar huis en herstel jij ook voorspoedig.
Ze doet het fantastisch! Ze ademt vrij zelfstandig en mocht vandaag al naar high care ipv IC. Ze woog 1780 gram en lekker pittig. Met mij gaat het iets minder. Meteen hersteld van de klachten gelukkig en wondpijn gaat nu ook prima, maar mijn ruggenprik is verkeerd gezet en neuroloog is nu bezig me weer letterlijk op de been te krijgen. Pomp moest na operatie meteen uit, dus heb veel pijn gehad. Mijn been kan nog steeds niet bewegen, de rest geen probleem. Maar komt vast goed
Aaah, wat mooi! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat fijn dat ze het zo goed doet! Wel ontzettend naar dat het met jou zo rot gaat.. Is niet iets wat je er op dit moment ook nog bij kon hebben Heel veel sterkte en beterschap, ik hoop dat het met jou ook snel weer een stuk beter gaat!
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Fijn dan ze het al zo goed doet en op high care mag ipv ic. Wel vervelend dat je zelf naast het herstel van de bavalling nu ook de extra problemen van de ruggenprik hebt.hopelijk ben je er ook weer snel vanaf.en mag je over een paar weken samen met je dochter het ziekenhuis lopend verlaten.beterschap!