Vandaag ziekenhuis....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door caat, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Beterschap en succes morgen!

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Suc6 vandaag!

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hoi,hopelijk is de keizersnede goed gegaan en gaat het met jou en je kleintje naar omstandigheden goed.suc6 met je herstel en hoop voor je dat je snel samen met je kleintje naar huis mag!

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hoe is het gegaan? Hopelijk gaat alles goed met jou en je meisje. X

5. Waarschijnlijk heb je helemaal geen tijd (en zin) voor ZP, maar ik wilde toch even laten weten dat ik aan jullie denk!

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje.. ik hoop dat alles goed is gegaan en je meisje toch een goede start heeft. Hopelijk mogen jullie samen snel naar huis en herstel jij ook voorspoedig.

7. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ze doet het fantastisch! Ze ademt vrij zelfstandig en mocht vandaag al naar high care ipv IC. Ze woog 1780 gram en lekker pittig. Met mij gaat het iets minder. Meteen hersteld van de klachten gelukkig en wondpijn gaat nu ook prima, maar mijn ruggenprik is verkeerd gezet en neuroloog is nu bezig me weer letterlijk op de been te krijgen. Pomp moest na operatie meteen uit, dus heb veel pijn gehad. Mijn been kan nog steeds niet bewegen, de rest geen probleem. Maar komt vast goed

8. Aaah, wat mooi! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat fijn dat ze het zo goed doet!

Wel ontzettend naar dat het met jou zo rot gaat.. Is niet iets wat je er op dit moment ook nog bij kon hebben :( Heel veel sterkte en beterschap, ik hoop dat het met jou ook snel weer een stuk beter gaat!

9. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    Fijn dan ze het al zo goed doet en op high care mag ipv ic.
    Wel vervelend dat je zelf naast het herstel van de bavalling nu ook de extra problemen van de ruggenprik hebt.hopelijk ben je er ook weer snel vanaf.en mag je over een paar weken samen met je dochter het ziekenhuis lopend verlaten.beterschap!

10. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Jeetje!! was op vakantie zie dat je al ben bevallen! heftig meis doe het rustig aan!! heb je hulp ??

Deel Deze Pagina