Ik mis je

Discussion in 'Miskraam' started by Libelletjes, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Libelletjes

Libelletjes Nieuw lid

Jun 30, 2013
    2
    0
    0
    Horeca
    Purmerend
    Hey lezers,

Ik ben hier om mijn verhaal kwijt te raken, ook al is het erg zwaar probeer ik dit ook bij een psycholoog.

Ik ben 21 Jaar en werd ongepland zwanger, maar het was van harte welkom. Helaas zat ik in een crisis met mijn ex en nieuwe partner.

Mijn ex was zo jaloers en heeft mij 3 jaar gedomineerd en misbruikt hij dwong mij tot een abortus. Wat ik absoluut niet wou!!:(
    Ik ben heel erg bang voor hem uit eindelijk heb ik na een paar klappen, toch maar het ziekenhuis gebeld voor een afspraak hij zou mij daarna nooit meer pijn doen.. Dit klinkt er absurd als ik nu aan het schrijven ben maar hij had mij totaal in zijn macht. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis 11 weken zwanger raakte ik zwaar overstuur.. ik zei tegen de zuster dat ik het niet kon en dat ik gedwongen werd.

Mijn stiefmoeder haalde mij op en mijn ex vriend was er vandoor.
    later thuis.. belde hij mij op en werd ik voor van alles uit gemaakt en schreeuwde me helemaal verrot.

Hij kwam naar mijn huis en het gescheld werd steeds erger ik kreeg kramp en hij duwde mij tegen de tafel..

half uur later begon ik te bloede en kwam mijn vruchtje eruit, ik was zo in tranen naar het ziekenhuis gebracht en mijn vruchtje was helemaal weg.. ik ben hier zo kapot van het is moeilijk begrip te vinden omdat vele vinden dat het mijn eigen schuld is..

Ik begrijp zelf ook niet hoe hij mij zo in zijn macht had het was zo gegroeid en ik vind mijn miskraam niet mijn eigen schuld.

Ik ga kapot van verdriet en mijn ex heeft geen enkel berouw getoond gelukkig heb ik een super lieve vriend die mij hier door heen haalt...

liefs x

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Wat vreselijk zeg!!
    Heel veel sterkte!

Zelf denk ik niet dat je een mk krijgt door een duw met 11wk.
    Het vruchtje zit dan nog mooi achter je schaambot.
    Maar het blijft gewoon verschrikkelijk,fijn dat je zoveel steun krijgt!

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wat erg!!!:(:(heel veel sterkte en hopelijk is je ex nu helemaal uit beeld.
    Verder sluit ik me bij babyangel aan dus hoef je je daar nooit schuldig om te voelen!

4. liz84

liz84 Actief lid

Nov 6, 2012
    296
    0
    0
    och wat verdrietig allemaal. maar het is absoluut niet je schuld hoor!
    veel sterkte met het verwerken van alles! neem er de tijd voor!
    gelukkig heb je lieve mensen om je heen!

5. Libelletjes

Libelletjes Nieuw lid

Jun 30, 2013
    2
    0
    0
    Horeca
    Purmerend
    Ja gelukkig is hij helemaal uit beeld, en het is idd erg verdrietig.
    Gister heb ik een spiraaltje laten zetten hopen dat ik nu zelf kan plannen wanneer ik zwanger wil worden:)

bedankt voor jullie berichtjes! ik heb veel steun aan het lezen hoe andere het verwerken en er mee omgaan

liefs

Share This Page