Make a memory komt vanaf 24 weken pas foto´s maken. Er is nu een stichting die aan het opstarten is en zij willen ook wel eerder komen dan de 24 weken. Ik heb aan hun laten weten dat ik het hier op het forum zou vermelden. Ze maken ook van te vroeg geboren kindjes die het overleven foto´s in de couveuse. Ik weet dat ze zeker een fotograaf hebben die ook van overleden kindjes foto´s maakt. Het is stichting Early Birds Stichting Earlybirds | "speciaal voor prematuurkindjes"
Wat een fijn initiatief! Bedankt voor het vermelden, ik ga meteen kijken. edit: Zojuist even gekeken. Wouw. Wat een mooie foto's en verhalen. Ik hoop dat ze een hoop ouders kunnen helpen.
@Lun ook apart dat jij het gister bij de prematuren hebt gezet. Ik ken het meisje dat al eerste is gefotografeerd door hun. Ze is nu ook de pr-dame geloof ik. Zij lag naast ons met haar zoontje op de nicu
ooh wat goed zeg! en zeg nou eerlijk het is voor jezelf toch gelijk al je kindje wanneer je een posi test hebt.. ik vind dat je voor de 24wk net zoveel behoort te krijgen als na de 24 weken...