Na 6 maanden strak mee bezig geweest, ovulatietesten, vrijen op bepaalde dagen, allerlei symptonen, extra omega3 eten tijdens innesteling, geen alcohol, warme voeten, warme douche enzovoortttttt.. Was ik er klaar mee, ik besloot 'het los te laten' gelukkig was dit mogelijk, want ik ben de puntjes op de i aan het zetten van mijn veggie bio kookboek, ik ben de keuken aan het verbouwen, ik ben me aan het oriënteren om eventueel in Frankrijk te gaan wonen hahahaha en we hebben dit keer nergens rekening mee gehouden, echter wel strikt om de dag gevreeën, aangezien mijn cyclus varieert van 27 tot 50 dagen en ik mijn ei niet wilde missen... Voelde ik vorige week za na een vrijgezellenfeestje (ahum ja het was veel te gezellig, maar he misschien was mijn ei pas over 2 weken who knows) de volgende dag ontzettend zere tepels. Ik wist inmiddels dat dit bij mijn eisprong hoorde... Afgelopen dagen verdween dit weer, dus ik dacht mijn menstruatie komt eraan. Echter zou ik vandaag voor een wetenschappelijk onderzoek een MRI scan ondergaan en aangezien het vrijwillig is vroegen zij toch liever een test te doen vooraf om zeker te weten dat ik niet zwanger ben. Ach balen dacht ik, moet ik er toch nog mee bezig zijn. En ik word altijd zo depri van die negatieve testen... Dus zo gezegd zo gedaan, dacht ik moet pas zondag ongesteld worden, dus hoe groot is die kans nu dat ik vandaag al iets meet? BAM 1-2 weken zwanger clearblue! Er dus vanuit gaand dat ik zaterdag mijn ei had... Mijn laatste cyclus startte op 4 aug, dus het is vandaag cd33 Ben ik gewoon dus stiekem 33 dagen zwanger!! oftewel! (ruim 4 weken) nou ja, niet helemaal trouwens haha met vorige week eisprong dus 3 weken.. HOLY moses! Manlief ook zo blij! gelijk gebeld! Hopelijk blijft ons vruchtje zitten..het is nog zo vroeg...kan natuurlijk nog alle kanten uit, maar ik heb nog nooit een positieve test in handen gehad!!
Je topic titel doet me een beetje gniffelen LOL Hier ook even: Gefeliciteerd meis, ik wens je de allerbeste zwangerschap die je je kan voorstellen!
hahaha ja bloemjk! leuk he!! jij bent al ver zeg! jeetje! Hoe voel je je?? Ik snap er niks meer van hoever ik nu ben hahaha laatste menstruatie (eerste dag) 4 aug ei vermoedelijk cd17, dus 20 aug maar geen idee of cyclus 27-38-50 dgn is dit x... wat denk jij? als clearblue vanmorgen 1-2 weken aangeeft?
Je moet ergens tussen de 8 en 10 weken een termijn echo laten maken, als je nu vermoedt dat je 4 weken bent, zou ik voor over 4 weken een afspraak maken. Mocht je nog niet bekend zijn in het ziekenhuis, gewoon even de huisarts bellen voor een doorverwijzing, dan kun je de termijn zo te weten komen. Alle "vruchtjes" groeien de eerste 10 weken hetzelfde, daarom kunnen ze rond die tijd zo goed kijken hoe lang je zwanger bent. Ik had een ontzettend regelmatige cyclus, maar ben tijdens de termijnecho wel mooi 3 dagen vooruit gezet! Ik dacht echt: "hoe kan dat nou, ik was toch echt toen ongesteld en niet 3 dagen eerder?" Blijkbaar schijn je dus ook een snelle innesteling te kunnen hebben! Met mij gaat het nu wel goed, was vanaf 5 wkn echt heel erg misselijk, maar bij de eerste controle medicijnen voor gehad, en nu is het te doen. Maar even terugkomen op je vraag, als clearblue 1-2 weken aangeeft, even over een week testen en kijken of hij al 3-4 wkn aangeeft (of 3> ik weet niet wat dat ding moet aangeven) als het nog steeds 1-2 is uitgaan van eisprong 2 weken geleden en zorgen voor een afspraak voor over 6 weken, is hij na een week versprongen, dan afspraak over 5 weken maken. Dan heb je echt de beste periode te pakken om de termijn vast te stellen. Als je een week te vroeg bent met de echo, kan het zijn dat ze niets zien, of een leeg vruchtzakje met alle stress van dien, terwijl dat niks hoeft te betekenen. (Eerste echo van mijn zoon was een leeg vruchtzakje, de week erop wel een kloppend hartje)
Gefeliciteerd!! Bij ons (in de 2e ronde al!!) raak.. Toen ik er vooral niet mee bezig (probeerde) te zijn. Geniet ervan!!
Ohh dat had ik ook, totaal niet mee bezig geweest...om de dag klussen en raak!! Nu proberen voor de tweede keer.. Gefeliciteerd!! Geniet ervan
Bedankt allemaal! lief lief lief! Kan het soms nog moeilijk bevatten hihi...al begint het er steeds meer op te lijken...sneller vermoeide ogen, best wel hyper wakker worden heel vroeg Vanmorgen nog eens een clearblue ertegenaan gedaan, om zeker te weten dat het er wel echt zit...en inderdaad: 2-3 weken! Whoop! Maandag dan toch echt de verloskundige bellen! Zo gaaf en spannend!