het probleem ligt bij mij.. alhoewel mijn vriend nog niet getest is. dat gaan ze denk pas doen als ik een eisprong heb maar ik niet zwanger raak.. heb het er wel eens met mijn vriend over. stel dat ik na veel spuiten een eisprong heb en dan blijkt hij slecht zaad te hebben.. kunnen ze toch beter nu testen zodat ik niet voor niets spuit Nou ja eerst maar eens een ei krijgen. Liefs kaatje
Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt. Heb je het daar al eens met de gyn over gehad? Wel vreemd. Mijn vriends zaad is slecht en daarom werd ik ook onderzocht. Waarom zou het andersom ook niet kunnen/moeten?
Hoi Hoi, Ik heb op de vrouw gestemd. Bij mij ligt het aan endometriose, bij partner is alles goed. Groetjes, Elvira
In ons geval ligt het probleem bij Meneer Belle. 100% onbeweeglijk zaad, dan kun je als vrouw nog zo netjes ovuleren, dat gaat gewoon niet lukken. Halverwege april horen we of er nog iets aan te doen is, maar we hebben al een lijstje met mannen opgesteld aan wie we wel een donatie zouden willen vragen. Jeetje, hoe vraag je zoiets eigenlijk? Hm, daar moet ik maar eens een topic aan wijden...
Hier lijkt het euvel bij hubbie te liggen. We zitten nog volop in de onderzoeken.... Hoewel mijn leeftijd ook een rol speelt.....word dit jaar 40. Maar ik heb al een kind, dus in principe heeft het ooit eens gewerkt bij mij..
Voor alsnog is het nog niet helemaal zeker, maar lijkt het probleem bij mij te liggen! M'n lief heeft goed zaad! We zitten nu in de MMM en Goede Vrijdag hopen we meer duidelijk al te mogen krijgen. Liefs Mirre
Met mijn is alles goed, mijn vriend heeft slecht zaad. Deze week 2 IUI, als deze niet lukt, dan wordt het helaas IVF/ICSI.
Bij ons ligt het probleem ook bij mij. Ik heb pcos. Bij mijn vriend is het allemaal goed. Dit is meteen gecontroleerd, Gyno liet mij niet met Clomid beginnen voordat ze dat zeker wist; waren we het ook helemaal mee eens! gr Alies
In principe aan de zaadjes van mijn man, maar zo kijk ik er niet naar! samen maken we geen kindje, dus beide. de zaadjes zouden voldoende moeten zijn, maar toch lukt het niet. dus ik bekijk het maar op deze manier.
Officieel ligt het bij ons bij man. Bij mij is niks raars gevonden ennnnn....zie banner Maar net als Natas...zo zien we het niet (maar dit is wat anders ) Elmo
Het ligt hier aan mij, ik krijg geen eisprong. Maar dat we steeds een miskraam krijgen weten we niet aan wie het ligt en dat willen we nu ook niet weten. Dus in dat deel is het Beide.
Eigenlijk beide... Mannetje heeft traag zaad, maar dat is niet dusdanig slecht dat je niet zwanger kunt worden. En ik heb PCO... dus we gaan geen van tweeen vrijuit!
Heb op onbekend gestemd... Zowel manlief als ik: beide alles goed, toch nog steeds geen ooievaar op bezoek gehad...
Ik heb op onbegrepen gestemd. Bij ons was alles goed...... Op een of andere manier vinden wij elkaar heel leuk,maar het zaadje en het eicelletje moeten nu nog verliefd worden
Bij ons ligt het probleem bij mijn man omdat hij slechter zaad heeft, bij mij was in de eerste instantie alles goed maar willen ze nu toch nog een kijkoperatie doen. We zullen dan waarschijnlijk starten met IUI. groeten Mirjam
ik wacht deze cyclus af. als ik een eisprong heb en hij wordt niet bevrucht ga ik idd wel voorstellen om zijn zaad te testen ( weet niet of hij er zo blij mee is) Liefs kaatje