Wat moet ik doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door martjemar, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    Wat moet ik doen?

Heb een onregelmatige cyclus zoals jullie zien.
    Ben bang dat ik geen eisprong heb. Ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie. Heb vandaag een testje gedaan negatief een terleurstelling. Vandaag is dag 35 wat moet ik toch doen nog even afwachten?

martje

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zou inderdaad nog even afwachten, je hebt ook al eerder een cyclus gehad van 43 dagen, dus ik zou daar in ieder geval op wachten, daarna misschien langs de ha? Ik weet niet of die er iets mee kan? sterkte iig, hopelijk test je snel positief! :)

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Je hebt ook niets gevoeld of gemerkt van een eisprong? Rekbaar slijm, eventueel krampen, hoofdpijn ofzo?

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

ben je al naar de HA geweest? Wanneer ben je gestopt met de pil?

5. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    Ben nog niet naar de ha geweest. Maar wil nog even daar mee afwachten.
    maar ik dacht als je cyclus had van 6 weken dat je dan waarschijnlijk geen eisprong hebt. I ben wel erg moe geweet en had wel rampjes van de week.

bedankt voor de reactie martje

6. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Ik heb een cyclus van 44 dagen. Dus wel lang maar wel heel regelmatig. Ook ik ben bang dat ik geen eisprong heb. Dus ik ben begonnen met een dagboekje bij houden zoals hoofdpijn, slijm, krampen e.d zodat ik kan proberen er achter te komen waar mijn klachten vandaan komen. Nu denk ik (en hoop ik) dat ik 18 dagen voor mijn menstruatie een eisprong heb omdat ik dan telkens dezelfde klachten heb.

Dus misschien ook een ideetje voor jou. en anders kun je natuurlijk ook aan de ovulatietesten gaan of temperaturen.

X

7. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    Ik dacht eerst ook dat je bij een lange cyclus geen eisprong hebt maar de gyn vertelde me dat dat niet zo hoeft te zijn, soms krijg je em gewoon heel laat (bijv op dag 30)

8. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    ben vandaag ongesteld geworden! Weer 36 dagen.

gr marianne

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Zo heel onregelmatig is ie niet hoor, als je de laatste vier keer bekijkt zitten ze tussen de 32 en 36. Eerste twee kan ook door ontpillen komen....Ik had zelf een cyclus van rond de 32 dagen en ben ook gewoon zwanger geworden, hihi, geef de moed niet op!
    O ja, als je je cyclus "bij wilt houden", kijk dan ook eens op www.vruchtbaarheid.org , staan goede tips op

10. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    bedankt voor je reactie marieke. Dat geeft mee weer moed.

gr marianne

Deel Deze Pagina