hallo meiden na verslagenheid van vanacht opnieuw beginne voor een 2de ik was 5 weken zwanger en vanacht verloor ik de kleine jeetjuh was is dat erg ik wee niet waarneerje weer op nieuwe mag of kan gaan beginne ik ben nog steeds ergverslagen enheb een heel leeg gevoel kaniemand mijn vertellen waarner ik weer mag beginne alvast bedankt
Hi Meis, Jeetje zeg wat erg... Ik denk dat je dit eerst even goed moet verwerken. het is natuurlijk een hele klap om je kindje zo vroeg te verliezen. Als je er klaar voor bent zou ik gaan overleggen met je huisarts. Heeel erg veel sterkte, en doe rustig aan. xxx
ja het is onbegrijpelijk en het doet zoveel pijn weet niet eens hoe ik me eigen moet voelen en die buikpijn oowwik kan der niet tegen zon pijn
Hoi Meiss, Afgelopen vrijdag heb ik precies hetzelfde meegemaakt. Ik was precies 5weken en vrijdag 's nachts ging het mis. Vreselijk gevoel!! Zaterdag was echt een zwarte dag voor mij. Nu gaat het wel weer en heb ik besloten vol goede moed verder te gaan. Ik wil je heel veel sterkte wensen en succes met de volgende poging. Liefs
hey meid ja het is indd eenvresselijk gevoel vandaag is het een zware dag voor mij hoop dat het bloeden snel over is heb geen idee hoe lang het duurt hoop datje snel weer zwanger ben en dat het dan bij ons alle 2 goed mag gaan liefs
he bah wat triest,sterkte! Ik ben altijd heel bang voor een miskraam,hoop het ook niet mee te maken. Mag ik vragen hoe je dat voelt? Ze zeggen weleens dat het voelt als weeen klopt dat? En kop op,op naar de volgende ronde (makkelijk gezegt mischien) maar bedoel het goed
ooo wat erg, sterke alvast met het verwerken ervan, vraag het anders even aan gyno wanneer je weer voor je wondertje kan gaan. vette knuffel
Het voelt als een hele heftige menstruatie pijn! Ik heb geen idee hoe weeën voelen, maar het voelt in elk gevalt heftiger dan een gewone menstruatie pijn! Na mijn miskraam heb ik die heftige kramp aanvallen nog 3 maanden gehad!
Wat erg!! Heb het zelf eind december ook gehad met 5,5 week heb het helemaal niet aan voelen komen zat op de wc en het was opeens allemaal bloed het heeft gewoon even tijd nodig om het een plaatsje te geven en voor de een duurt dat langer als voor de ander. Wij zijn er meteen weer voor gegaan en bij een vmk mag dat ook weer gewoon, Als het bloeden gestopt is en je hebt geen krampen meer is je baarmoeder schoon als je blijft vloeien zou ik terug naar de huisarts gaan. Een miskraam moet je idd zien als een heftige menstruatie. Heel veel sterkte. Liefs
Hoi meiden Eerst een dikke knuffel Ik weet hoe jullie je voelen heb een week geleden mijn tweede mk gehad zou 8 weken zijn. Wij willen er gelijk weer voor gaan maar ga even iets minder tellen en bijhouden. Heb me even op een dieet en sporten gestort, afleiding Miranda het lijkt inderdaad op weeen alleen niet zo pijnlijk. Het bloedverlies hield bij mij na een week op het mag niet veel langer duren en hou in de gaten dat je geen koorts krijgt dan moet je even de huisarts bellen. Oja en praat er over met je mannetje die weet waarschijnlijk ook niet wat er allemaal gebeurd. Ik hoop ook dat we weer snel zwanger zijn en blijven.