Hoi Hoi, ik heb vandaag een heerlijke dag vrij... puur omdat ik dan hopelijk tot rust kan komen... 1. ben al om 8 uur wakker... snik snik.... nou ja goed.. dan maar naar beneden, eerst een wasje erin gedaan... broodje gesmeerd bakje koffie... decafe uiteraard... even buiten gezeten want het zonnetje schijnt al overheerlijk... maar dan... man lief is aan het werk. Ik denk laat ik het huis een beurt geven.... en dan bedoel ik dus op zijn kop gezet.... uh hoe lang ben ik ook alweer zwanger.. Ja Brigitte alweer 32 weken, met andere woorden doe normaal.. Beneden is klaar behalve stofzuigen en dweilen dat gaat mannetje voor mij doen. Ik naar boven wasje eruit, nieuw wasje erin... slaapkamer helemaal gedaan beddengoed verschoond noem maar op. Maar dan... de babykamer staat nog leeg, althans nog geen meubels want die komen morgen JOEHOE! Nou ja het zou een baby keuvel dag moeten worden, maar ik heb helaas ook een crematie in de middag van mijn lieve opa... Belt babypark net op, nou mevrouw we hebben de babylakentjes nog niet, want er is iets mis gegaan met de leverancier.... hmzzz daar baal ik dus goed van! ik zo wanneer komen ze dan... nou ja over 3 a 4 weken. Ik zeg nou als ik eerder beval, zie je maar hoe maar dan moeten ze komen hoor! Dat begreep ze wel, want het is namlijk al de 2e keer, ik heb alles het zelfde en anders ben ik genoodzaak om alles om te ruileen! GRRRRRRRR nou ja op hoop van zegen dat onze bink lekker tot 40 weken blijft zitten niet waar. Enfin.... toen de badkamer helemaal grondig gedaan.... en nu is de computerkamer aan de beurt... ;( waarom doe ik dit allemaal... ik probeer het te stoppen, maar uhhh mijn lichaam wilt wat anders hoor. De kleine beukt me goed in elkaar, dus ga wel vaak genoeg zitten zoals nu ook even, maar ik wordt niet goed van mezelf hahahaha... en het ergste is nog, hoe moet dat dadelijk met het verlof! Nog 1 week werken en dan hb ik bijna 6 maanden verlof... damzzzz ik moet wat om handen hebben hoor, ok de kleine is er dan wel, maar daarvoor nog niet hahahaha... begin al angstig te worden.. wie heeft dit ook gehad. En weet iemand hier iets op? Sorry voor het lange verhaal, maar dan weet je een beetje hoe ik ben hihi Gr. Brigitte
hmmm heb gehoord dat als hoogzwangere vrouwen oppeens alles willen gaan poetsen en schoon willen hebben dat het dan niet lang meer gaat duren... misschien bij jou ook t geval? suc6 iig!
Hey grappenmaker hahahaha.... ben pas 32 weken, en ik wil me zus toch niet achterna gaan hoor... zij lag met 33 weken al wel in het ziekenhuis en de kleine van haar kwam ook al met 34 weken.... Hmzzzz nee toch, voel me supersssss eigenlijk wel, en zie het toch niet echt gebeuren....
Heel herkenbaar! Ik heb het huis deze week alweer voor de 3e keer helemaal op zijn kop gehad! Ik ben ook niet te stoppen Het gaat maar door en het gaat maar door... Ben nu ook tussendoor alweer van alles aan het poetsen (zelfs de bloempotten worden grondig aangepakt )
nesteldrang! bij mij komt het nu in vlagen... waar ik voorheen zei shit ik moet de was nog doen of stofzuigen zeg ik nu ik ga ff lekker de was ophangen. mijn vriend keek me aan, voel je je wel goed zegt ie hahaha maar wat een heerlijk gevoel zeg als je klaar bent he, noujah je ben nooit klaar voor je gevoel maarja lekker is het wel doe wel rustig aan ga jezelf niet overwerken he
nee nee, mijn vriend is net thuis gekomen, en die heeft gelijk de stofzuiger gepakt... en die is dat dus ana het doen hahaha omdat hij weet als het mij te lang duurt ik het ook zelf ga doen... maar uhh ben boven nog niet klaar en me schoonmaakmiddel is ook op hahaha.. dus even naar de c1000 om het te halen, en daarna gai k maar genieten van de zon... Hmzz maar nesteldrang..... wat is dat eigenlijk precies? Het heeft toch niets te maken dat het kindje dan ook gauw komt of wel ?
Ik herken de angst"niets om handen kunnen hebben", daarom heb ik besloten om 4 weken voor de bevallen met verlof te gaan. Ik heb me dan ook voorgenomen om wat meer te gaan lezen over de bevalling en wat daarna komt. Is mijn eerste dus is het ook allemaal nieuw voor me. Ik denk dat ik ook een hele oude hobby weer op ga pakken, kleding maken en zo hoop ik mijn tijd uit te zitten tot de bevalling
Ik heb juist het tegenovergestelde misschien komt het nog! Ik kan me er niet toe zetten om iets te doen in huis. Schaam me dood! Ligt nog strijkgoed! Papierwerk van een aantal maanden. Keuken ziet er niet uit. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar kan me er niet toe zetten! Britt
Zo'n periode heb ik ook gehad Britt... Ik irriteerde me kapot aan de zooi in huis, maar opruimen? Absoluut niet! Kon me er ook niet toe zetten... Zo ineens sloeg ik om als een bezetene en ben al dagen niet meer te stoppen
Ik kijk ook alleen maar toe... Kan nog amper wat met mijn bekken! Maar ik kan wel heel goed aanwijzingen geven
Jaja die nestdrang hé ! heb er al last van vanaf ongeveer 28 weken, intussen zit ik aan 36 en het wordt steeds erger ! Mocht mijn mannetje mij niet af en toe intomen de grote kuis was al gedaan !
ken het helemaal. zelfs de tuin moet goed in orde zijn....ook zelf ben ik iedere dag de keuken uit aan het soppen en de ramen zijn deze week ook al 2 keer gedaan wassen is ook een crime niks mag vies worden wat niet zo makkelijk is met 3 honden en 2 kinderen hahaha
Plannen genoeg hoor daar niet van... Nu ook weer! Dacht nu ga ik even strijken..en ik zit weer achter de computer..ha ha Verschrikkelijk toch? Britt
Herkenbaar hoor! Zelfs nu ben ik nog steeds alle huishoudelijke dingen aan het doen. Heb alles al een grote beurt gegeven, maar ook dagelijks zijn er toch veel terugkerende zaken (huisdieren, dus dan weet je het wel...) Ach, zolang je het allemaal nog kan....Ik hou ook niet van stil zitten, dus we gaan gewoon maar door!Al neem ik ook wel mijn rustpunten hoor! Succes ermee, die poetsdrang zal vast nog wel even blijven. Gewoon doen waar je je lekker bij voelt!
hmzzz hahahaa vandaag de babykamer in geruimd... hij werd namelijk bezorgd en in elkaar gezet... dus die is al helemaal op en top... hahaha verlof heb ik dadelijk ook voor jan met de korte achternaam, want ik ben er al klaar voor hihi.... dus ben al aan het bedenken wat ik dadelijk allemaal moet doen.... kan uiteraard weer overnieuw beginnen hahaha..of ik doe een week niets en dan moet ik weer wel Maar ja ook dat is te moeilijk voor mij om een week niets te doen lol
Heel herkenbaar. Ik kan ook niet stilzitten. Heb toch elke dag het gevoel dat ik iets nuttigs gedaan moet hebben. Ramen wassen binnen en buiten. Gordijnen wassen. Stofzuigen, dweilen, strijken etc. etc. En af en toe natuurlijk ff lekker in buiten zitten met een bakkie thee en van het mooie weer genieten. Nu kan het allemaal nog en straks denk ik dat het druk genoeg zal zijn met ons eerste kleine hummeltje. En dat moment komt steeds dichterbij.... vind het echt heel spannend. Helemaal omdat het de eerste is en ik dus niet weet hoe en wanneer het zal gaan beginnen. Maar zal allemaal wel goedkomen, niet teveel over nadenken. Successssss allemaal!
haha ik had het ook en een paar dagen later begonnen de weeen.. (met 32 wk uiteindelijk met 34 wk bevallen) en had ook nog niet alles in huis
Bij mij is dit ook al toegeslagen. Ik heb ff verzonnen dat de muren in de woonkamer maar een andere kleur moeten krijgen. Daar ben ik dus aan begonnen. De kasten opruimen en schoonmaken. De auto grondig gewassen en gestofzuigd. En dat soort dingen