Ik ben nu 19+2 en dacht iets te hebben gevoeld enkele dagen geleden maar nu twijfel ik weer omdat het nu toch wel een aantal dagen heel rustig is. Misschien heb ik het mij ingebeeld? Het stelt me wel gerust dat er nog dames zijn die de baby niet zo vroeg voelen. Ik begon me al zorgen te maken.
heb jij misschien ook een voorliggende placenta selma? ik namelijk wel. en t verschilt echt hoor want ken een vrouwtje die met 25 weken nog niks voelde!
Geen idee Biancatje, de gyne heeft me daar niets over gezegd met de 16-weken echo. Ik zal het zeker eens vragen met de volgende afspraak. Die staat gepland voor 08/08. Dank je wel voor de geruststelling in ieder geval.
Ik voelde vanaf week 15/16 een soort van plopjes in mijn buik. Vanaf einde week 19 begon ik de baby echt te voelen. Mijn placenta lag aan de voorzijde.
Selma, je hoeft de baby biet direct elke keer te voelen he.m Ik dacht een week of 2 geleden ook iets gevoeld te hebben maar daarna niet meer tot vorig weekend. Nu voel ik de baby ook nog niet elke dag hoor. En het is gewoon lastig omdat je niet weet wat je moet voelen.