Hey allemaal! Ik ben voor de start van mijn bedrijf bezig met een onderzoek naar de ongemakken van een zwangere vrouw. Wat vond jij vervelend tijdens de zwangerschap (en daarna)? Ik zelf wilde bijvoorbeeld aan het einde van mijn zwangerschap niet meer uit eten. Ik zat waar dan ook op oncomfortabele stoelen, ik had ontzettende last van mijn rug, mijn voeten waren zo dik als die van een olifant en nergens hadden ze een voetenbankje o.i.d. Een vriendin van mij geeft borstvoeding en vind het bijvoorbeeld vervelend dat ze vaak on afgeschermd moet voeden in openbare gelegenheden. Ik wil graag weten wat jullie zo al vervelend vonden of tegen aan zijn gelopen.
Dit soort topics horen niet in de lounge... graag even de forumregels en de beschrijving bij de verschillende onderdelen lezen.
Tijdens zwangerschap: -geen enkele schoen waar ik nog in paste (op het laatst) - niet meer weten hoe te gaan liggen in bed (zelfs met worst onder m'n benen lag ik niet meer goed de laatste maand) - doordat ik korte benen heb moet ik mijn autostoel helemaal naar voor zetten om te kunnen rijden, maar de laatste maand was mijn buik zo dik dat ik niet meer tussen de stoel en stuur paste..waardoor ik mijn rugleuning een stuk naar achter moest draaien. Ik voelde me net zo'n jong ventje in een racebak . - wildvreemden die aan je buik zitten Na de zwangerschap: - idd te smalle gangpaden in winkels om met de kinderwagen tussen te passen. - te hoge stoepranden of inkom met trapjes (niet handig als je alleen bent met een buggy) - winkels met meerdere verdiepingen en dan geen lift..dan maar rechtsomkeer.. - elke vreemdeling / of bekende die z'n hoofd of handen in de kinderwagen steekt om de baby even aan te raken. Of nog erger: De baby er gewoon uit pakken zonder het te vragen! Net terwijl hij heerlijk lag te slapen..met huilbuien tot gevolg. - niet weten hoe je moet gaan zitten (als je geknipt bent ) - fout advies (van zowel professionals tot vrienden tot schoonmoeder) over borstvoeding Voila denk dat dat zoal mijn ongemakken waren Groetjes Tal
De rommelige staat van de baby/zwangerschap afdeling in grotere winkelketens (h&m, hema, etc). Moet eerst alles van de grond rapen, of verplaatsen zodat het in het goede rek ligt, of de juiste maat hangt/ligt 2 rekken verderop ergens. Winkels die belangrijke zwangerschapsitems op het onderste rek hangen/leggen, terwijl bukken met een buik al zo makkelijk gaat.
Als je kan klagen over oncomfortabele stoelen en het ontbreken van voetenbankjests in een restaurant aan het einde van je zwangerschap..dan zou ik in mn handjes knijpen als ik jou wats Ben wel benieuwd wat voor bedrijf je wilt starten.
Het plaatsen van berichten in de vorm van een oproep voor televisie programma's, projecten, onderzoeken, bladen, tijdschriften, enquêtes en dergelijke is niet toegestaan. Beheer Zwangerschapspagina.nl