Helaas ben ik er ook zo eentje, en er zullen met mij hier vast meer zijn. Misschien kunnen we elkaar een handje helpen. Misschien zoekt ienand hier een baan en weet een ander waar ze nog ienand zoeken. Met mond-op-mond-reclame kom je vaak verder dan met het schrijven van een brief. Zelf ben ik op zoek naar een secretariële / administratieve functie. Liefst in de omgeving van Emmen (Drenthe) maar wil ook prima naar Hoogeveen of Groningen rijden, en alles wat daar tussen zit. Heb ook ervaring met personeelszaken en receptie werk. Als iemand iets weet houd ik me aanbevolen. Een paar tips van mij: Op Ambitie vind je alle advertenties die in het Dagblad v/h Noorden staan. Werk zoeken | één klik. alle vacatures. Indeed is een hele goede vacaturesite. Ik zou zeggen dames: help elkaar door de crisis en succes met de zoektocht!!!
Ik ben op zoek naar hetzelfde soort werk (wel een andere regio hoor) en keek bij Indeed en zag al een functie waar ik naar ga solliciteren. Het afgelopen jaar werkloos geweest (nou ja, op invalbanen na) en niet bepaald actief op zoek, maar na de vakantie gaat de jongste ook naar de basisschool en heb ik wat meer tijd voor een baan. Jij ook succes met solliciteren!