om 5.15 voor het laast gedronken en nu nog niet willen .

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Rilana, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    mn dochtertje heeeft om 5.15 voor het laast 200 cc melk op wat ze altijd krijgt .
    normaal drinkt ze om 915 dan weer een fles van 180 cc leeg zonder moeite en is ze vroeg wakker .
    nu moest ik haar om 9.30 wakker maken .ze wilde niet drinken dan denk je oke dan ga ik eerst naar de winkel .
    ik kwam om half 11 terug en toen wilde ze nog niet drinken . :(
    en nu heeft ze nog niet gedronken en ligt ze weer te slapen .
    wat moet ik doen als ze straks weer niet wil drinken :(:
    ze krijg zo niets binnen

help

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallo,

ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik weet niet hoelang ze s'nachts slaapt maar dan doen ze ook soms wel 8 uur zonder drinken. ik zou het heel even aankijken als ze rond 2 uur nog niets wilt zou ik even het cb bellen wat je het beste kunt doen.

sterkte.

3. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    ik heb het net om 11.30 weer even geprobeerd en nu heeft ze gelukkig 150 cc op
    kijken hoe het verder gaat .
    want heel haar schema ligt nu door de war

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Het kan het begin zijn van het 6 maanden sprongetje, dan willen baby's vaak ook weinig drinken. Gewoon de hele dag wat aanbieden en het schema even loslaten. Komt vanzelf weer.

Merel heeft het ook gehad rond die tijd en ik bood gewoon wat vaker een klein flesje aan en zo kwam ze dan nog wel boven de 500 cc (het minimale op een dag). Het is heel vervelend zo'n periode, maar het komt goed.

5. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    het rotte is dat je dan iedere keer alles kan weggooien en omdat ik het al niet breed heb en ze frisocomfort moet hebben van het ziekenhuis voor haar ontlasting (andere werken niet bij haar dat hebben we al geprobeerd) is het niet echt fijn ik heb dan het idee dat ik mn geld beter in het water kan gooien snap je want het beland steeds weer in het riool

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dan maak je toch flessen met wat minder erin?

7. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    comfort van een eigenmerk ?
    Ik heb ook ene meisje dat heel veel
    problemen met haar darmen heeft gehad...
    in het ziekenhuis gelegen en al.
    Toen ze 6mnd was ben ik zo overgestapt en
    heb er geen enkel probleem van ondervonden

Die van de AH en het kruitvat zijn stukke goed koper

8. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    ze heeft hiervoor die van kruitvat gehad 2 maanden lang en die hielp niets bij haar het werd in mijn ogen juist erger want ze wilde op het laast niet eens meer eten en nu we aan de friso comfort zitten sinds 3,5 maand op advies van de kinderarts gaat het super dus naar een goedkoper merk durf ik niet zo erg ben bang dat haar onlasting dan weer achter uit gaat omdat ze nu iedere dag poept en toen we die van kruitvat hadden 1 x in de 1,5 week

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk ook een sprongetje hoor ! hier ook gehad! komt wel weer goed en ze zal misschien morgen of overmorgen de schade wel weer inhalen! en als ze gewone plasluiers hebt dan is het goed!probeer je niet te druk te maken ze hebben het allemaal wel een dagje ..

10. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    nu was het weer zo ze heeft weer om 5.15 gehad maar drinken nu ho maar .
    maar normaal doe ik 2 rondes een fles dan fruit dan groente en dan weer 2x fles is het nu niet beter als ik die 2e fles weg haal en als ze weer tussen 11 en 11.30 komt gewoon meteen fruit geven zodat ze op 3 flessen komt ?
    misschien is ze er wel aan toe ?

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Tegen mij hebben ze gezegd dat ze rond 5 maanden naar 3 flessen mogen, mits ze de 4e maaltijd zo'n 200 gram groenten eet.(potje of vers)

Het mag wel niet de eerste of laatste fles zijn die eerst wegvalt.

Dus ik geef Alyna nu rond 17.00u (kan ook 's middags zijn) groenten ipv een fles, en naarmate wat ze opeet geef ik nog wat melk bij.(25 g groenten is 30 cc melk minder)
    Nu eet ze zo'n 125 g, dus binnen een paar weken zal zij waarschijnlijk ook op 3 flessen zitten ;)

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Misschien kan je een kleiner flesje aanbieden, mocht ze daarna nog honger hebben dan kan je altijd nog wat maken (hoef je minder weg te gooien...).
    Over het algemeen kunnen ze zelf wel goed aangeven wat ze willen. Wij hebben toch ook wel eens een dag of een paar dagen dat we niet zo'n trek hebben...
    Anders misschien eens overleggen met CB of het ziekenhuis wat je hier het beste mee kan...

Deel Deze Pagina