vanilleijs, schepijs etc

Discussie in 'Voeding' gestart door baby001, 14 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    softijs, schepijs en milkshake pas sinds kort maar daarvoor wel altijd waterijs..
    denk vanaf 1,5 ofzo..

2. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Voor ze een jaar was had ze al wel eens een hapje gehad van schepijs/softijs. Toen kreeg ze al wel hele waterijsjes.
    Nu met ruim 1,5 krijgt ze gerust een heel ijsje, meestal hebben we waterijsjes maar ze mag ook gerust een kleine milkshake, een heel softijsje of eigen schepijs.
    Zo vaak eten we ook weer geen ijs, dus vind het geen probleem als ze met ons mee doet.
    We eten over het algemeen gezond en ik doe dus niet moeilijk om af en toe "slechte" dingen. Als wij snoepen, mag zij ook.

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Hier tot nu toe alleen nog maar waterijsjes. Ook nooit een hapje van ons softijs/schepijs. Dit eten wij eigenlijk ook zelden. Deze zomer zal dat wel mogen, maar nog niet een ijsje voor haar zelf

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Met anderhalf waterijs, maar dat was voor beide heren toen nog geen succes. Te koud...
    Schepijs weet ik niet. Mijn schoonfamilie is er nogal dol op dus ik denk dat ze na de 1 jaar echt wel wat hapjes gehad hebben.

Deel Deze Pagina