iets waardevols kwijt, uren zoeken en niets vinden

Discussion in 'De lounge' started by Ons Kleintje, Aug 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

bovenstaande titel komt vast wel bekend voor bij iemand.
    Getsie ik baal me rot! omdat ik nu een paar uurtjes voor mezelf heb (moet zo werken en kleine is opgehaald door oma) dacht ik: ik moet tochy maar eens op zoek naar mijn ketting, een mooie geel en wit gouden, gekregen van mijn ouders toen ik slaagde 10 jaar geleden.
    Maar ik kan hem nergens vinden, en ik heb net de container (vol met onder andere poepluiers) doorgespit naar de stofzuigerzak die ik heb weggegooid, maar ik wist niet meer wanneer ik die had weggegooid en waarschijnlijk ligt hij al op de vuilnisbelt. Laatst hoorde ik namelijk Kleng! toen in onder ons bed stofzuigde.
    Ik ben bang dat het deze ketting is geweest. Ben al uren aan het zoeken en niet gevonden.:( snik.

2. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

Aug 6, 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Dat is echt balen he?! Ik heb het ook ooit gehad met een ring die ik van mijn oma had gekregen..nooit meer gevonden helaas.
    Ik hoop dat je je ketting toch nog vindt..

3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Ik begrijp je frustatie! Kan ook uuuren zoeken naar iets als ik het in mijn hoofd haal. Niet gelijk van het ergste uitgaan! ga even na waar je hem eventueel gelaten zou kunnen hebben. Een sieradendoosje waar je al een tijdje niet meer naar omgekeken hebt? Hoekje van een la? Bovenste plankje badkamerkastje? noem maar wat.

succes!

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Aii heel herkenbaar helaas.
    Ik heb ooit eens een zilveren tientje aan een hangertje gekregen van mijn oma.
    Deze kan ik alleen echt nergens weer terug vinden, ben bang dat het met de verhuizing is kwijt geraakt.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik ben een keer een armband verloren die ik van mn vriend gehad had. Armband van 18k goud (dat rooiige) 14k goud en witgoud, nooit meer gevonden.

En, niet iets dierbaars maar toch gek; ik kom van vakantie terug, mn buurvrouw had op katten gepast. Zij heeft de kruimeldief gebruikt om kattenbrokjes op te zuigen, kruimeldief heeft ze teruggelegd.

Wij komen terug van vakantie, kruimeldief weg. Nergens meer te vinden, alleen de oplader ligt er nog. Ding is van Black & Decker a 59,95.

Zegt buurvrouw; koop wel een in Spanje van 9 euro voor je ofzo. Ja eh hallo, dit ding heeft 60 euro gekocht, jij gebruikt em, inene is ie weg en ik krijg er 1 terug van 9 euro? Ja later.

Snap niet waar dat ding gebleven is, echt niet.

6. Giltje

Giltje Niet meer actief

Zo ben ik mijn roze camera kwijt die ik van mijn ouders heb gehad voor mijn verjaardag :( kan dat ding echt nergens vinden.

Ik ben hem kwijt geraakt tijdens mijn verhuizing en het uitzoeken van mijn spullen. Ben bang dat ik hem in de verkeerde doos heb gedaan met troep dat weg gegooit mocht worden >.< maar ik weet het niet. Hoop dat ik het nog terug vind :(

Dus weet wat jullie doormaken >.<

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

misschien heeft ze em zelf? Wel raar hoor, een kruimeldief raakt e niet zomaar kwijt die dingen zijn best groot =O

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier een gouden ring ook helaas...

en van de weekene pot sambal op merkwaardige wijze verdwenen. geen waarde uiteraard maar wel vreemd

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb het dit weekend gehad met een horloge van mijn oma...
    Spoorloos!

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ben nogsteeds aan het zoeken maar niets gevonden. ik denk toch echt dat ie perongeluk in de stofzuiger is verdwenen. Had ik maar gekeken wat het was geweest wat onder het bed lag. Baal van mezelf. Maar ja alles moet snel snel he met een kleine.

Trouwens ik ben ook een keer al mn diplomas kwijtgeraakt, na een maandje heb ik alle diploma`s bij de scholen opnieuw opgevraagd. Kom ik ze een paar weken daarna ineens weer tegen:( Heel vreemd.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    neuh denk niet dat ze em zelf heeft, zo is ze niet, en anders is het perongeluk gegaan. Ze zijn op vakantie met de caravan dus misschien wel in de caravan gehad ofzo en vergeten terug te leggen.

Die dingen zijn idd best groot. Mis hem wel, als Luc nu heeft gekrummeld op de bank moet ik de ele stofzuiger pakken nu.
    Wil ook geen cheap ding terug voor iets wat 60 euro heeft gekost.

12. Giltje

Giltje Niet meer actief

nee precies dat is te begrijpen. Maar toch raar haha

13. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hahah 1 tip

als je gaat zoeken vind je hem niet!
    als je er niet meer aan denkt kom je het ineens weer tegen

heb het met zoveel dingen meegemaakt

ohja daarom heb ik ook een stofzuiger zonder zak kan iker gewoon inkijken als ik wat heb gehoord dat in de stofzuiger verdween

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Toen ik dit topic zag dacht ik gelijk: niet heel waardevol maar waar is die kruimeldief toch? Dus ja, je kunt een kruimeldief ook zelf kwijtraken! Het was met kerst afgelopen jaar en ik ging snel nog even wat opruimen voordat de eters kwamen. De volgende dag ging ik op vakantie met het hele gezin en toen we terug kwamen was de kruimeldief weg. Nooit meer gezien!! heeeeel apart haha.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik denk dat wij beide last hebben van een kruimeldiefdief.:)

16. Giltje

Giltje Niet meer actief

De kruimeldieven hier hebben pootjes gekregen :D :p

17. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hier ook zulke dingen hoor. zo is het zakhorloge van me opa die nder zon stulpje hing ineens spoorloos verdwenen.

ring die ik van me oma had ben ik al eens lang kwijt geweest.

en reglmatig portemonee en sluetels. maar jah dat gooi ik nogsteesss op me hormonen hahah

zo ligt mijn portemonee wel eens in de fruitmand of bij de koffiemachine haha.

18. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ow balen!

zo heb ik een grappig verhaal een tijdje geleden werd mijn vriend gebeld door een goudsmid dat er bij hem al 11 a 12 jaar een zegel ring lag of die van hem was, mijn kereltje had echt geen idee.
    ik heb zijn moeder gebeld en die vertelde dat ze zich laatst afvroeg waar die ring was.
    die ring was van zijn overleden vader.
    ik heb de ring opgehaald en die man wist mij te vertellen dat de ring heel erg kapot was en open geknipt, toen ging er bij mij een belletje ringelen.
    mijn vriend heeft een heel zwaar auto ongeluk gehad en had toen die ring om, die hebben ze moeten afknippen.
    hij heeft 3 dagen in coma gelegen en had een hele zware hersenschudding, moest natuurlijk rustig aan doen iets wat hij niet heeft gedaan en in die herstel periode heeft hij die ring weg gebracht om te laten maken.
    nu weet hij van zijn jeugd bijna niets meer en tot 2 maand na het ongeluk ook niet.
    als die man niet zoveel moeite had gedaan om ons te vinden hadden we nooit geweten waar hij was gebleven.

19. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    ja mijn trouwring:):$

20. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

en ik mn verlovingsring. Geknapt tijdens het werken dus thuis in de kast gelegd zodat ik hem een keer zou wegbrengen maar sinds die tijd ben ik hem dus ook kwijt. Met de verhuizing alles overhoop gehaald maar niet gevonden dus denk dat ik hem definitief kwijt ben:x

Share This Page