Heb altijd gewoon die van gilette. wegwerp. Soms heb je actie bij kruidvat.... vind ze wel goed eigelijk en ook niet zo duur
İk koop ze voor mij altijd bij de action 10 stuks voor 60 of 80 cent ofzo. Voor manlief wel altijd van gilette fusion.
3 voor 16 Euro?Hebben ze een gouden randje ofzo? Ik heb laatst bij de Wibra 5 voor 1 Euro gekocht...wegwerp.
1 tip.. ga naar beverwijk en sla gelijk een hoop in zo heb ik wel altijd gilette, de scheermessen ZONDER gouden randje maar wel de gouden prijs maar dan ipv 16 euro bv. 6 euro.. scheelt een hoop
Dit topic had ik kunnen beginnen... na eeuwig gilette, toevallig vanmiddag voor de wegwerp mesjes van Appie Heijn gegaan. Sjezus wat zijn die andere allemaal duur! Ik boycot mee!
wij hebben het shoppie 3 voor 5 euro alle superdure merken en af en toe een heel aparaat gratis bij kruidvat zit dan maar 1 mesje bij
En als je dit leest.... FOK.nl / Nieuws / Gillette laat consumenten fors betalen / FOK!frontpage Maja blijf toch kopen want werkt bij mij het beste
Mij maakt het niet veel uit welke mesjes ik gebruik maar mijn vriend wil persee die Gilette Fusion Power (hij heeft zo'n trilding). Ze zijn echt belachelijk duur maar ja..
Dat dacht ik nou ook deze week toen ik nieuwe scheermesjes moest kopen. Normaal heb ik Gilette Venus, maar het valt me op dat de mesjes snel bot worden?! Dus erg vaak wisselen van mesjes en die zijn echt pokkeduur, ja! Ze scheren wel erg glad en goed... Want nu heb ik de scheermes van Kruidvat (met 1 extra mesje) voor 7 euro ofzo? Maar ik vind hem niet zo soepel scheren eigenlijk... Tip: Gilette scheermessen kopen op de zwarte markt in Beverwijk. Vééééél goedkoper en niks mis mee!!
AU!! ik heb geprobeerd maar volgens mij doet die wax het niet haha,, dan heb in EINDELIJK alle moed bij elkaar om het eraf te trekken,,JAJA doet ie ut niet:x
ik heb die van gilette, echt belachelijk. Vroeger had ik ook altijd die goedkope van kv, maar deze dure zijn wel echt beter. Dan mogen ze van mij best wel wat duurder zijn, maar dit slaat alles!! toch eens bij lidl kijken... Als ik als man de beste zou willen (en dan zou ik willen als het mijn gezicht was en ik dagelijks zou scheren), poew.... ze hebben gewoon de markt in handen :x
Ik heb wilkinson extreme... altijd 4+2gratis verpakkingen voor 6 euro nogwat...en dat vond ik al duur hahahah. Maar dat zijn echt de beste mesjes die ik ooit heb gebruikt!
Ben blij dat mijn man geen scheermesjes gebruikt maar Magic (dat is een soort van ontharingscreme speciaal voor de donkere huid) En het is een stuk goedkoper! En ik gebruik gewoon wegwerpmesjes van gilette, die zijn niet zo duur en ook vaak genoeg in de aanbieding.