Ziet dit er slecht uit? Ik heb het idee dat het streepje iets minder aanwezig is vandaag.... op de foto lijkt het misschien niet zo maar in het echt is de streep vandaag heeeeeel ietsjes lichter. Of is er nog hoop en heb ik te snel achter elkaar getest en loopt het pas over 24-48 uur op?
Misschien test je in de middag beter. Ik zou vanmiddag nog eens testen en dan met gistermiddag vergelijken. Om oploop te zien kan je het beste een dag ertussen laten.
Je om oploop te zien wel. Je kan vanmiddag ook een doen om te zien of je inderdaad een middagtester bent en de streep wel beter te zien is. zelf testte ik in de ochtend ook minder goed dan in de middag. Dus om een test van gistermiddag met een test van vanmorgen met elkaar te vergelijken zegt niet heel veel.
Wat hierboven inderdaad ook gezegd wordt is dat sommigen in de middag donkerder testen dan in de ochtend. Ik heb ruim een week lang steeds iedere dag op hetzelfde tijdstip getest om de oploop te zien, en heb toen wel een paar keer gehad dat het niet echt op leek te lopen. Daar maakte ik mezelf dan helemaal gek mee! Beter is het om er steeds even 1 of 2 dagen tussen te laten zitten, dan is de oploop veel beter te zien
Mee eens met alles wat hierboven is gezegd Sommigen hebben best veel (en dus niet zo geconcentreerde) urine in de ochtend en testen dan beter in de middag. En ik zag bij mezelf de beste oploop als ik 1 dag oversloeg. Maar dat is wel lastig hoor haha! Ik kon het niet altijd haha.