hey meiden, hier gisteren echo gehad en gelukkig een beetje goed nieuws gekregen! met baby 1 is alles helemaal prima en heeft eindelijk wat plaats gemaakt hartje was ook in orde en de groei ook niks op aan te merken dus we krijgen zowiezo 1 kindje YEAHHHHHH baby 2 leek even verdwenen te zijn maar plots was ie er... advies van de vk was: ga ervan uit dat baby 2 het niet gaat redden maar we zagen wel een hartje kloppen nog steeds en na mijn mening constanter als de vorige keer maar wel nog steeds traag! ook was baby 2 een stuk kleiner... ik ben heel eigenwijs en kan de hoop voor baby 2 nog steeds niet opgeven! er kloppen nog altijd 2 hartjes in mij en met duidelijke vooruitgang! volgende week weer echo in het ziekenhuis ben benieuwd of t hartje van baby 2 dan weer vooruitgang heeft geboekt en hoop zelfs dat ie misschien ook wat gegroeid is! Hoop doet leven zeggen ze en ow wat blijf ik hopen samen met manlief.
Ik hoop het ook voor je! Fijn dat in ieder geval baby 1 het goed doet, dat is al een pak van je hart... Nu duimen voor baby 2
Bij mij is het woensdag andersom gegaan bij echo. Wij verwachtten (incl. Arts) dat baby 2 opgehouden zou zijn met groei en hartactie, maar tegen verwachting in was ook baby 2 gaan groeien en had achterstand ingehaald. Ze deden het beide goed en zaten beide op schema. Scheelde in meting 2 dagen (baby 1 9w1 en baby 2 8w6). Is ook heel gek als je dat helemaal niet meer verwacht had. Heel blij maar moest er even van bijkomen... 😃
Wat apart Maya jou verhaal geeft mij nog meer hoop het voelt voor nu gewoon nog goed! Ik hoop zo dat we dond weer goed nieuws krijgen! Hoop dat ukkie de achterstand inhaalt
Hier een stille meelezer. Wat een spannende tijd moet dit voor voor jullie zijn. Ik hoop ook heel erg dat de beide baby's het goed zullen doen! Heb je ondertussen al nieuws gehad?
Hey meiden, helaas is er hier sprake van een vanishing twin! Er was helaas nog maar 1 vruchtzakje gevuld en de ander was helemaal leeg. Ergens zijn we wel opgelucht en weten we nu waar we aan toe zijn! Nu proberen te genieten van dit wondertje!!
och wat jammer! sterkte, maar wel een hele fijne zwangerschap verder toegewenst met dit kleine wondertje
Zo ging het bij mij dus ook Met 7 wkn liep de baby in de te kleine vruchtzak 5 dgn achter op groei Met 8 wkn de baby in de te kleine vruchtzak 1 dag voor Met 9 wkn op de dag van echo in week 8 was het hartje gestopt Spijtig om te lezen en best verdrietig maar gelukkig doet de andere baby het goed! Geniet van dat wondertje Liefs
Veel sterkte met het een plaatsje geven dat de ene er niet meer is, maar aan de andere kant gefeliciteerd met de kleine die er nog zit. He, lijkt me best dubbel!
dankjewel meiden... we hebben ons er redelijk bij neer kunnen leggen en het blijft jammer natuurlijk! leek me wel leuk een tweeling maar ook wel zwaar hoor. we gingen voor 1 en 2 was dus echt een kadotje geweest. Maandag weer een echo dus ben benieuwd na de kleine ukkepuk!