Om half zes ging ik naar de wc voor een grote boodschap. Met afvegen (van voor) zat er bloed bij en stolsels, bleef aan het lopen. Verloskundige gebeld en die is gekomen. Gelukkig was het bloeden inmiddels wel gestopt. In overleg met de verloskundige besloten om toch af het ziekenhuis te gaan voor een ctg en echo. Alles was goed alleen op de laatste 10 minuten van de ctg waren drie harde buiken te zien. Als ik 24 uur geen bloedverlies meer heb en morgen mijn ctg goed is mag ik morgen naar huis. Duimen jullie mee? Is er iemand die in hetzelfde schuitje gezeten heeft en hoe is het bij jullie verlopen?
Wat heftig zeg! Heb er gelukkig geen ervaring mee, maar wil je veel sterkte toewensen en ik duim met je mee dat je morgen weer lekker naar huis kunt!
Spannend meis! Ik leef erg met je mee... Vorige zwangerschap opgenomen met 26 wk... zeer frequente vroegtijdige weeën activiteit. Uiteindelijk 10 weken platte bedrust gehad... En bevallen... mmmm pas na 40 wk
Heb er geen ervaring mee maar wil je wel veel sterkte wensen! Hopelijk mag je gauw weer lekker naar huis
Voelde je die harde buiken zelf ook? Ik heb heel veel ctg's gehad en er verschenen telkens harde buiken die er helemaal niet waren. Verpleegkundige dacht ook dat ik weeen had, maar dat was gewoon echt niet zo.
Ik voelde wel iets ja. De dag ervoor voor het eerst maar omdat het mijn eerste is had ik geen idee of dit nou een harde buik was of niet. Vanmorgen was de ctg prima. Als alles zo door blijft gaan mag ik morgenvroeg naar huis. Spring een gat in de lucht dan. Ik mis mijn vriend zo erg.
Geen ervaring met bloedverlies, maar wat spannend! Sterkte en hopelijk is het gauw weer verantwoord om naar huis te gaan. Ze weten niet waar het bloed vandaan komt?
Wat akelig! Ik heb wel bloedverlies, met 20 weken, maar gelukkig geen weeën. bloedverlies komt bij mij door laagliggende placenta. Ik hoop voor je dan je vandaag weer naar huis mag!
Ze vermoeden dat het gewoon een gesprongen adertje is in de baarmoedermond. Tot nu toe is nog steeds alles rustig. Nu maar hopen dat dat zo blijft.
Er is neem ik aan wel even gecheckt waar je placenta ligt? Anders zou ik dit echt even laten bekijken. dan weet je waar het vandaan komt als je een placenta praevia hebt (dan ligt hij voor de uitgang) heb je namelijk veel kans op herhaling. Wel fijn om te weten.
Kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken ben, en goed dat je nog even op controle mag blijven. Ik denk dat je over harde buiken jezelf niet al te druk moet maken. Heb bij alle twee de zwangerschappen vanaf de 24 wkn harde buiken gehad. Vooral als ik iets spannend vond, erg geschrokken was of te druk geweest was. Zal me niet druk maken en als je het niet vertrouw als je thuis ben gewoon weer naar het zh gaan. Daar zijn ze voor. Sterkte meid en geniet lekker verder van je zwangerschap.
Baarmoedermond heb ik vanmorgen nog een tweede meting voor gehad en die was goed. Placenta lag hoog achterin en daar was ook niks mis mee. Vanmorgen dus weer opgehaald door mijn vriend en vandaag ga ik heerlijk in de tuin bivakkeren. Heb mijn schaapjes en hond gemist, net als de zon, frisse lucht en de zingende vogels.