Hallo allemaal, Aankomende week heb ik een afspraak staan voor een vlokkentest in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb ooit wel een vruchtwaterpunctie gehad, maar vroeg me gewoon af hoe dat allemaal gaat in het Erasmus. (Ben er nog nooit geweest) Wordt je gebeld? Krijg je een brief met de uitslag? Duurt dat lang? Alvast bedankt!! Liefs!
Ik heb een vwp gehad daar, je wordt twee dagen later gebeld met de uitslag als ze een sneltest doen. De rest van de uitslag is drie weken later. Succes!
Ik had geen sneltest de vorige keer, moest 2 volle weken wachten en toen heb ik zelf contact opgenomen, de brief met de uitslag volgde enkele dagen later. Ik wens je sterkte, dit zijn spannende tijden. Heb ook mijn verhaal gepost hier, moet morgen een vlokkentest in EMC. Ben erg zenuwachtig. Kom jij je tijd een beetje door? Groetjes, Muisje
Ik moet ook morgen! Hoe laat moet jij? Ik heb jou wel een beetje gevolgd. Wij hebben geen "directe" reden voor de vlokkentest nu. Wel een kindje met een chromosomenafwijking gehad, vandaar. Trek jij het nog?
Ik heb de vrouwen van de poli een paar keer gesproken trouwens. Zijn superlief! Heb ook naar de uitslag gevraagd. Deze zou na een dag of tien binnen komen per post. Maar je kan ook bespreken dat je na een aantal dagen kunt bellen. Dan moet er wel een sneltest plaatsvinden, dat kun je bij de intake aangeven..
Succes morgen. Ik heb hier geen ervaring mee, ben zelf wel onder controle bij het erasmus en misschien een geruststelling: we hebben inmiddels zoveel verschillend personeel gesproken/gezien en allemaal even begripvol en behulpzaam daar !
Ja, ik vind ze ook heel erg leuk. Ze kon iets niet vinden, toen weer wel en toen weer niet, zat ze zichzelf uit te lachen. Dan moet je vanzelf lachen, haha. Morgen moet ik er heen, ben benieuwd!
En..........hoe is het gegaan? Ik moest om 9.15 dus misschien zijn wel elkaar wel gepasseerd in de wachtkamer? Bij mij viel het tegen, ze hebben minder vlokken dan gebruikelijk..dus nu wachten of ze uberhaubt voldoende hebben. Vrijdag terugkomen voor de eerste uitslagen en een uitgebreide echo. Tegen de vlokkentest aanhikken was niet makkelijk, maar dit gedeelte.............killing. Ben benieuwd hoe het met jou is gegaan. Ben trouwens wel erg goed geholpen door aardige mensen, zowel verpleegkundige als echoscopist en de gyneacoloog!
Ik wil jullie even heel veel sterkte wensen in deze spannende wachtweken. Ik heb zelf onlangs een vlokkentest gehad in het Erasmus MC en weet hoe slopend het wachten kan zijn. Sterkte!!!
Zomerr, wat lief! Zal vast door de hormonen komen, maar ik vond t heel lief dat je dat berichtje stuurde. Morgen heb ik weer een echo.. Er zit een hematoom van 5 cm naast onze baby.. Door de vlokkentest zou het risico dan nog groter zijn op een miskraam. Morgen dus even afwachten!
Dat was bij mij ook, daarom moest ik wachten op een vwp, nog 5 weken langer wachten in onzekerheid... Ik had een kans van 1 op 5 op down en weet dus precies hoe de wachtende meiden zich voelen Die sneltest ging idd over die drie ts!