En ik ben zoooooooooooo zenuwachtig. Hebben jullie dat ook zo ervaren? Ik ben al de hele week zenuwachtig. Slaap slecht, kan aan niks anders denken. Ben ook erg bang dat er iets niet goed is. Zenuwachtiggggg en de minuten gaan zo langzaam!
Dat hoop ik ook echt Caruli.. Wat een zenuwe. Ben elke echo wel zenuwachtig maar deze is wel heeeeeel erg pff
Gelukkig dat het herkenbaar is. Of niet echt gelukkig natuurlijk maar ben blij dat ik niet de enigste ben hihi..
Dat had ik ook misselijk van de zenuwen! We moesten even wachten en toen moest ik bijna overgeven. De volgende keer plan ik de echo om half 9, de hele dag in spanning zitten is echt niets! Veel succes vanmiddag! Niet vergeten om ook te genieten, want het is ook erg mooi!
Ik heb aangegeven dat ik graag erg vroeg wilde maar de gynacoloog die deze echo doet lukte dit niet. Zo jammer. Ondertussen ben ik erg gek aan t worden haha. En erg misselijk indd pffff.. Genieten gaan we sowieso doen, maar ondertussen pfffff. Ze is op t moment erg druk kan dat door mij komen? Omdat ik me druk maak?
Hoi happy, Wat toevallig, wij hadden vandaag ook onze 20 weken echo. Ik was ook erg nerveus, maar mocht gelukkig al vroeg. Bij ons zag alles er goed uit, het was geen groot meisje, maar de twee oudste waren ook niet groot. Ze zat wel mooi binnen de curve dus dan is het goed. Wel lag mijn placenta voor de uitgang dus ik krijg met 32 weken een extra echo om te kijken of dat is bijgetrokken, want als het zo blijft dan wordt het een keizersnede. Het belangrijkste is dat met de kleine alles prima in orde is. Hoe is jou echo afgelopen vandaag???
Hoi Het is goed gegaan geen rare dingen gelukkig.. Wel een paar dagen groei achter maar is niet erg. Wij zijn zelf ook niet groot beide.. En door mijn diabetes kan het zelfs nog veranderen de laatste weken dat ze dan ineens heel hard gaat. Over 2weken hier voor wel terug en wat vaker na haar groei kijken.. Helemaal niet erg!! zenuwe voor niks misselijk/hoofdpijn/diaree ook voor niks haha.