Vanmiddag 3e echo, geslacht zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door luca2504, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben vanmiddag de derde echo van ons kleintje! De eerste was met 9,3 weken en daar hebben we toen ook mooie foto's van gekregen. De twede (onverwacht) was een week later en kleintje was toen 4 centimeter. Ben zooo benieuwd naar hoe het is gegroeid! En natuurlijk of de gyn het geslacht al zal kunnen zien! Zou opzich met 15,3 weken wel mogelijk moeten zijn, toch? Anders maakt het niet uit want 17 februari hebben we een 3d echo met geslachtsbepaling :) Maar ik ben zoooo nieuwsgierig en heb er echt zin in om ons kleintje weer lekker in actie te zien!

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Spannend!
    Ik heb a.s. vrijdag een pretecho, geslachtsbepaling. Volgens de echoscopiste is het geslacht vanaf 15 weken al te zien.
    Veel plezier vandaag!

3. helaas, ze heeft niet gekeken :( Maar over 2 weken heb ik lekker een mooie 3d echo en dan zien we het vast! Hebben wel weer heel erg genoten van de echo, kleine lag er kennelijk heel erg goed voor en hield niet op met bewegen :D

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat jammer dat je het geslacht nog niet weet. Gelukkig wel genoten jullie kleintje, dat is het belangrijkste toch!

Deel Deze Pagina