steken in onderbuik(eierstokken?)!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miekie82, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd, dan heb ik een dag zeurende pijn aan 1 van mijn eierstokken. Nu heb ik dit donderdag ook gehad. En hebben geklust dus.
    Maar nu is het nog steeds niet over! Ik heb nu aan beide kanten een zeurend pijn. Soort van steken zeg maar. Gister deed het echt zeer, en nu is het gewoon zeurderig. Iemand een idee wat het is? Als dit mijn echte eisprong moet zijn geweest dan is dat wel heel extreem, en klussen met zo een zere buik zit er ook niet in!
    Tis moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt, maar het lijkt op menstruatiepijn alleen dan minder heftig. Het is ook niet continu.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Volgens mij heb ik dat wel vaker gehoord en zou dat innestelings pijn kunnen zijn, maar of dat ook echt zo is??? Misschien hebben anderen er ervaring mee?

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    bedankt voor je snelle antwoord! Maar kan je zo snel innestelingspijn hebben? Zat nog geen 2 dagen tussen! Ik dacht dat dat een dag of 6 voor je NOD pas was? En die is pas volgende week vrijdag.

4. ik heb het ook gehad maar kon toen zowat bijna niet lopen van de pijn en de zeurende pijn bleef ook steeds hangen zef toen ik in bed lag hoe ik ook ging liggen het maakte niet uit
    maar heb ook geen echt ongesteldheid gehad

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ja dat heb ik ook eerder gehad.. zo extreem, maar dat was aan 1 kant en toen ben ik onderzocht en toen was er een cyste gesprongen! En nu dus aan 2 kanten! Het is nu zo goed als weg, dus ga ervan uit dat het niks ernstigs was, maar ben gewoon benieuwd wat het wel was!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb dat ook, het begint rondom mijn eisprong (kep er nu ook last van) en eindigd pas wanneer ik ongi wordt...

Alleen toen ik zwanger was, ging de pijn juist sneller weg....

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahaha maarja dit is de eerste keer dat ik het zo heb, dus helaas kan niet vertellen of de pijn eerder weg ging!

verder niemand ervaring mee??

8. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    mieke: ik heb dat de 1e ronde ook heel erg gehad...Voelde het al 2 dagen aankomen, toen ik ik de eisprong had, lag ik dubbel van de pijn, en het heeft toen nog een week nagezeurd...
    Nu had ik weer een hele pijnlijke eisprong, maar dag was binnen een paar uur gelukkig weg...

fay

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb er ook al een paar dagen last van.
    Maar weet ook niet wat het is.
    Vorige x had ik wel last van me buik maar dat was anders en kwam omdat ik in ongesteld meer werd.

Deel Deze Pagina