Hoi allemaal, Vanmiddag om 14.00 uur heb ik mijn eerste echo van deze zwangerschap. De vorige zwangerschappen gingen niet goed, en de laatste keer was er alleen een vruchtzakje te zien op de eerste echo, op het moment dat ik de derde echo zou hebben kreeg ik een miskraam, niet fijn. Gyneacoloog wilde toen alsnog wel kijken, echt niet fris was het. Zie er daarom zo tegenop, straks is er weer alleen een vruchtzakje te zien, weer een dreigende miskraam. Ik zie er zo tegenop. De vorige keer kwamen ze erachter dat ik er ook een vleesboom had zitten, deze kon wel blijven vlg de gyneacologe, ben zo bang dat weer alleen de vleesboom te zien is en een leeg vruchtzakje. Net verwijsbrief bij de verloskundige opgehaald, ze was heel lief, ging voor me duimen zei ze Hoop dat het wat uithaalt. Getver wat een spanning, hoop zo dat het ons nu eens voor de wind gaat en we een gezond hartje kunnen horen. Nog twee uur...... Sorry, moest het even kwijt...vind het zo spannend...willen het zo graag...
Hoi Mnq, Wat spannend voor je, meid! Ik kan goed begrijpen dat je nu zenuwachtig bent! Na wat je eerder hebt meegemaakt begrijp ik dat je het moeilijk vindt om met een positief gevoel naar deze echo te gaan. Ik hoop echt voor je dat het deze keer allemaal goed is en dat je een gezond en kloppend hartje krijgt te horen! Ik zal voor je duimen! Laat je weten hoe het is gegaan vanmiddag? Liefs Isa
hoi mnq, ik heb om 14.30 uur mijn eerste echo. ik vind het ook echt spannend, maar ik loop ook met dezelfde gedachte rond, misschien is het vruchtzakje wel leeg of klopt het hartje niet! ik weet niet waarom ik zo onzeker ben? dit is mijn eerste zwangerschap. heel veel succes zometeen, ik zal voor je duimen dat alles goed is... groetjes flower
Het is ongelooflijk hoeveel meiden een goede eerste zwangerscahp hebben, nog nooit een miskraam hebben gehad en alles gaat in een keer perfect, dat geloof je dan toch niet? Ik niet althans! Maar Flower, ik hoop dat het voor jou is weggelegd en dat alles in een keer goed gaat, als het goed is kan jij een hartje horen kloppen vanmiddag! Ik hoop het voor je meid, heel veel succes, en laat je weten hoe het is gegaan? Liefs Monique
Spannend hoor zeker na wat je heb meegemaakt. Ik zal duimen voor al het geluk en een mooie echo. Meer dames maken het mee dat het niet in een keer goed gaat alleen velen praten er niet over. Bij mij is het ook misgegaan de eerste keer.
Het is gewoon zo spannend! Ik mag 5 januari voor de eerste echo en ben benieuwd wat ik te zien ga krijgen.. Je hoort ook zoveel "horrorverhalen" zoals Mnq heeft meegemaakt! Ik denk dat het niet te bevatten valt hoe verdrietig je dan bent. Mnq en Flower, ik hoop echt dat het voor jullie vanmiddag goed uitpakt! Liefs Isa
meid, heel veel succes bij de echo. Hopelijk mag dit kleintje bij jullie blijven. En het is niet eerlijk, dat het bij de 1 veel makkelijker gaat dan bij de ander... Maar ieder wondertje is denk ik welkom. Hopelijk zijn jullie nu eens aan de beurt.
Jemig, nog een kwartier wachten voor we erheen rijden. Wat een drama zeg. Ik ga het steeds zwarter inzien. Blegh, word er depri bij. Ik durf gewoon echt niet meer te hopen! Na ja, laat het jullie weten, thanks voor jullie lieve berichten!
Eindelijk positief nieuws! Jes, we hebben een hartje zien kloppen...pff..jemig wat zag ik het zwart in! Het zag er goed uit zei de echoscopist, volgens meting zijn we iets minder zwanger, 3 dagen om precies te zijn. Dus volgens meting zijn we vandaag 8 week en 5 dagen zwanger en zijn we uitgerekend op 5 aug 2009. Ben heel blij, maar wel voorzichtig blij, dat snappen jullie. Nog drie weken uitzingen, dan kunnen we meer blij zijn. Maar jippie! Eindelijk een goede echo en een kloppend hartje! Thanks voor jullie steun meiden!
Wat superfijn voor je! Gefeliciteerd Mnq! Eindelijk goed nieuws voor je! Dat wordt toch een klein feestje vanavond? Liefs Isa
Oh meid wat fijn..ik zal mee blijven duimen da alles goed gaat en je over een aantal maanden een gezond beebje in je armen mag sluiten
weet precies hoe jij je gevoelt hebt vanmorgen en begin de middag maar vind het ontzettend fijn dat het nu goed bericht is voor jullie en probeer er lekker van te genieten hoor,hoe moeilijk het ook is,ik ken je angst,en dat is heel normaal dat je die hebt fijne zwangerschap en alle geluk voor jullie