Misschien een hele stomme vraag, maar ik weet nu echt even niet wat ik als eerste moet doen. Afgelopen week hebben we getest, die was positief. Ik ben dan vandaag precies 5 weken zwanger. Moet ik nu eerst bellen voor een afspraak met de huisarts, of moet ik gelijk naar een verloskundige bellen? En wanneer krijg je normaal gesproken de echo's?
gelijk de verloskundige bellen, huisarts is niet meer nodig (al hoewel het wijs is om hem op de hoogte te stellen, maar is niet nodig voor een doorverwijzing met de verloskundige) ik kreeg de eerste echo bij 7 weken, bij mijn intake, maar dat was een cadeautje omdat ze tijd over had en ik de laatste was voor die dag mijn eigenlijke termijn echo had ik met bijna 11 weken. en gefeliciteerd met je zwangerschap
Bedankt, het is me nu allemaal een stuk duidelijker. Via google ben ik bij een adres gekomen en op de website stond al veel informatie. Morgen maar even een telefoontje plegen.
Inderdaad, de huisarts hoef je niet te bellen, die doet toch niks... Bij ons is het gebruikelijk dat je voor je 10e zwangerschapsweek langskomt voor de eerste afspraak en de eerste echo.